گزارش تخصصی معلمان پایه سوم ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی

گزارش تخصصی معلمان پایه سوم ابتدایی

گزارش تخصصی معلمان پایه سوم ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی افزایش سطح سلامت روان در کودکان بد سرپرست

گزارش تخصصی معلمان پایه سوم ابتدایی به همراه پنج نمونه رایگان پیشنهاد کوتاه و راهکار ارزشیابی تحت عنوان چگونگی افزایش سطح سلامت روان در کودکان بد سرپرست در دانش آموزان پايه سوم با فرمت ورد و قابل ویرایش و در 29  صفحه

معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت گزارش تخصصی خود را  به بهترین شکل ممکن ارائه داده است..در این مورد تیم تخصصی ما به همراه گزارش تخصصی معلمان پایه سوم ابتدایی پنج نمونه پیشنهاد و راهکار ارزشیابی را برای شما عزیزان به صورت رایگان قرار داده است.تیم تخصصی ما اصالت گزارش تخصصی معلمان پایه سوم ابتدایی را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

سرفصلهای موجود در گزارش تخصصی معلمان پایه سوم ابتدایی به قرار زیر است :

عنوان مطلب پیرامون قضیه  افزایش سطح سلامت روان در کودکان بد سرپرست

سرآغاز سخن پیرامون قضیه  افزایش سطح سلامت روان در کودکان بد سرپرست

دیباچه پیرامون قضیه افزایش سطح سلامت روان در کودکان بد سرپرست

درک مشکل پیرامون قضیه  افزایش سطح سلامت روان در کودکان بد سرپرست

بیان شرایط حاضر پیرامون قضیه  افزایش سطح سلامت روان در کودکان بد سرپرست

تنظیم و جمع نمودن منابع پیرامون قضیه  افزایش سطح سلامت روان در کودکان بد سرپرست

مطالعه و بررسی اطلاعات پیرامون قضیه افزایش سطح سلامت روان در کودکان بد سرپرست

بحث پیرامون حل مشکل دررابطه با  افزایش سطح سلامت روان در کودکان بد سرپرست

وضعیت ثانویه پس از حل مشکلات  افزایش سطح سلامت روان در کودکان بد سرپرست

بررسی بیشتر در رابطه با افزایش سطح سلامت روان در کودکان بد سرپرست

ارائه مستندات پیرامون افزایش سطح سلامت روان در کودکان بد سرپرست

پیش بینی نتایج در مورد افزایش سطح سلامت روان در کودکان بد سرپرست

راهکارها پیرامون قضیه افزایش سطح سلامت روان در کودکان بد سرپرست

رفرنس و منبع مورد استفاده افزایش سطح سلامت روان در کودکان بد سرپرست

راه حلهای پیشنهادی

در مورد رفع یا کاهش اضطراب در نوجوانان راهها و اقدامات متعددی وجود دارد که مربیان و معلمان آگاه می توانند بوسیله ی آنها در کمک به نوجوانان اقدام کنند. ضوابطی که در این مسئله باید مورد نظر باشد بدین شرح است:

۱ــ شناخت منشاء:

نخستین قدمی که در این راه باید برداشته شود کشف عامل یا عواملی است که نوجوانان را مضطرب ساخته است. مادام که منشاء آن شناخته نشود امکان درمان نیست. البته شناخت همهٔ آنها امکان پذیر نیست، ولی شناسایی بعضی عوامل می تواند از شدت یافتن و گسترش اضطراب، به خوبی جلوگیری نماید.

۲ــ واداشتن به بیان:

با ملاطفت و مهر می توان افراد مضطرب را واداشت که هرچه دارند بگویند «بیان کنند که چه دردی دارند» مشکل آنان چیست؟ زیرا بیان درد تا حدود زیادی مشکل گشای آن است. برای اینگونه جوانان می توان برنامهٔ صحیح مشاوره و راهنمایی گذشت و مفیدترین راه مقابله با اضطراب را برایشان گفت.

۳ــ واداشتن به اشتغال:

بیکاری به هر میزان افزایش یابد برای مضطرب، خطرآفرین تر است باید او را دائماً مشغول داشت کارهای مفید را به آنان واگذار نموده و فکر و جسم آنان را به تلاش بیشتر تشویق نمود، دادن مسئولیت های آموزشگاهی گام مهمی در جهت حل مشکل می باشد.

۴ــ واداشتن به معاشرت:

در کنار او باشید، با او حرف بزنید و امکان معاشرت به او بدهید تا امکان اصلاح نوجوان زیاد شود بگذارید. او در میان جمع باشد، حرف بزند، داستان بگوید، شرح حال خود را مطرح نماید و شما هم او را با بیانات خود سرگرم نمائید.

۵ــ تقویت روحیه:

بسیاری از اینان که دچار نگرانی و ترس از مسئله ای هستند وحشت از این دارند که مبادا رسوا شوند و از این امر نگرانند که مبادا در خلال امر شکست بخورند، به آنها روحیه بدهید و تقویتشان کنید که یکی از راههای درمان است.

۶ــ استراحت و خواب کافی: بگذارید در اثر کار، نوجوان خسته شود و بهتر بتواند بخوابد هر چه خواب او بیشتر باشد آرامش و آسایش او زیادتر است.

۷ــ‌ ابراز عاطفه: به او به مهر و محبت بنشینید، عاطفه به او نشان دهید، تفهیم کنید که قصد کمک به او را دارید و می خواهید زندگی او شیرین باشد. این امر در ایجاد زمینه برای آرامش او مؤثر است.

۸ــ نزدیک کردن به خدا: رابطهٔ نوجوان را با خدا بیشتر کنید او را به عبادت و به دعا سرگرم کنید و از آشفتگی و افسردگی خود با خدا سخن بگوید و از او کمک بخواهد و به او متوسل شود. (قمی فر سال ۱۳۸۳ ص ۱۳۷).

شما عزیزان می توانید گزارش تخصصی معلمان پایه سوم ابتدایی را به همراه اشانتیون ویژه پنج نمونه راهکار و پیشنهاد کوتاه ارزشیابی از این بخش دانلود نمایید.