نمونه اقدام پژوهی با موضوع تشویق دانش آموزانم به خرید کالای ایرانی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی

اقدام پژوهی خرید کالای ایرانی

نمونه اقدام پژوهی با موضوع تشویق به خرید کالای ایرانی برای تحقق اقتصاد مقاومتی

نمونه اقدام پژوهی با موضوع چگونه توانستم خرید کالای ایرانی را در تحقق اقتصاد مقاومتی در دانش آموزانم نهادینه کنم با نگارشی عالی در 32 صفحه فایل ورد را هم اکنون میتوانید از وبسایت معلمان پژوهشگر دانلود کنید .

این اقدام پژوهی با محوریت معاون اجرایی نگارش شده و با اندکی تغییرات معلمان عزیز هم میتوانند از این نمونه استفاده کنند.

همچنین ما آمادگی داریم این نمونه را برای پست سازمانی مورد نیاز شما ویرایش کرده و تحویل دهیم. که برای اینمظور لازم است در تلگرام با شماره 09353113022 در ارتباط باشید.

نمونه اقدام پژوهی معاون اجرایی با موضوع تبیین راهکارهای تحقق اقتصاد مقاومتی میان دانش آموزان آموزشگاه

 

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

دانلود اقدام پژوهی با تشویق دانش آموزانم به خرید کالای ایرانی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی

این نمونه اقدام پژوهی جدید را میتوانید هم اکنون از وبسایت معلمان پژوهشگر دانلود کنید . شرعا , حرفا و قانونا کپی کردن این فایل و انتشار در سایت های دیگر حرام و عملی غیر قانونی میباشد هرچند که در کشور ما قانون مدون و کاملی برای حق کپی رایت وجود ندارد.

این مقاله اقدام پژوهی خرید کالای ایرانی با توجه به اقتصاد مقاومتی در فروردین ماه 1397 نگارش شده است ..

برای دانلود نمونه اقدام پژوهی معاون اجرایی آموزشگاه و دریافت اقدام پژوهی معاون اجرایی از لینک خرید استفاده نمایید.

مهمترین مشخصه های این نمونه اقدام پژوهی عبارتند از :

تلفیق و استفاده از شعارهای سال 96 و 97 برای این اقدام پژوهی

در تاریخ کشور سابقه نداشته است که رهبری یک موضوع را 2 سال متوالی به عنوان شعار سال مطرح کند . مطرح کردن اقتصاد مقاومتی در سالهای 95 و 96 به عنوان شعار سال نشان از عمق توجه ایشان و اهمیت بسیار زیاد این موضوع داشته و دارد .  این مهم وقتی نمایانی بیشتری پیدا میکند که برای سال 97 هم رهبر عزیز انقلاب یکی از پارامترهای کلیدی تحقق اقتصاد مقاومتی یعنی خرید کالای ایرانی را برگزیدند.

نهادینه کردن خرید کالای ایرانی در بین دانش آموزان یک وظیفه برای همه نیروهای شاغل در ساختار آموزش و پرورش کشور میدانم و اعتقاد دارم اگر این مهم به درستی اجرایی شود خواهد توانست تاثیرات شگرف و پایداری در پویایی اقتصاد کشور در سطح خرد و کلان داشته باشد.

توجه همزمان به دو مساله الگوی خرید و الگوی مصرف

مسئله اصلاح الگوی مصرف و خرید از جایگاه ویژه‌ای  در زندگی افراد برخوردار است. این اصلاح الگوی تامین نیاز است که موجب پیشرفت فردی و جمعی می‌گردد. در زمینه اهمیت اصلاح الگوی خرید می‌توان به بیانات ارزنده مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) اشاره کرد و بیانات ایشان را سرلوحه اقدامات خود در زمینه اصلاح الگوی مصرف قرار داد.

با توجه به این مهم هرچه در سنین پایین آموزش‌های درونی به کودکان داده شود به یک فرهنگ در آنان تبدیل شود و تاپایان عمر همراه افراد باقی خواهد ماند. پس، کلاس  به عنوان مهم‌ترین پایگاه عملیاتی برای بهینه‌سازی خرید و استفاده از محصولات و کالاهای ایرانی می‌باشد. از آنجا که علاوه بر دانش‌آموزان، قشر زیادی از افراد جامعه از جمله اولیا دانش‌آموزان و مربیان نیز با کلاس در ارتباط هستند فرهنگ‌سازی در این محیط بیش از هر محیط دیگری نتایج مطلوب به دنبال خواهد داشت. اگر الگوی خرید و نحوه درست خرید و تامین نیاز را به دانش آموزان درست آموزش دهیم و در آنان درونی سازی صورت بگیرد می‌توان حال و آینده کشور را تضمین نمود.