نمونه اقدام پژوهی برای معلمان مقطع ابتدایی با موضوع چگونه می توانیم ترس از آموزگار و کلاس درس را کاهش دهیم و شاید نهایتاً به طور کامل از بین ببریم

اقدام پژوهی با موضوع ترس دانش آموز از معلم و کلاس درس

اقدام پژوهی ترس دانش آموز از معلم و کلاس

نمونه موجود اقدام پژوهی ترس دانش آموز از معلم و کلاس درس در سال 1400 تدوین شده است و منطبق با آخرین دستور المل های نگارش اقدام پژوهشی فرهنگیان بوده و در 25 صفحه فایل ورد و قابل ویرایش گرد آوری شده است . امید است که این فایل و سایر فایل های موجود در دانلود بانک فرهنگیان بتواند در مسیر بهبود فرایند های آموزشی در سیستم آموزش و پرورش جمهوری اسلامی ایران مفید باشد .

اقدام پژوهی با موضوع ترس دانش آموز از معلم و کلاس درس

نمونه اقدام پژوهی ترس دانش آموز از معلم و کلاس با موضوع چگونه می توانیم ترس از آموزگار و کلاس درس را کاهش دهیم و شاید نهایتاً به طور کامل از بین ببریم را همینک میتوانید از طریق لمس دکمه خرید و دانلود و بعد از مرحله پرداخت آنلاین دریافت و استفاده نمایید . همنچین در صورتی که با پروسه خرید آنلاین آشنایی نداری یا اگر بعد از خرید مشکلی در دانلود فایل داشتید سریعترین راه استفاده از خدمات پشتیبانی ارسال پیام متنی در پیام رسان واتس آپ میباشد .

برای دانلود از دکمه زیر استفاده کنیــــــــــــــــــــــــــــــــد.

تیتر ها و عناوین بکار رفته

تیترهایی که در این نمونه اقدام پژوهی ترس دانش آموز از معلم و کلاس وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  ترس

پیشگفتار در رابطه با  ترس 

مقدمه  موضوع در رابطه با ترس 

شناسایی مسئله در رابطه با  ترس 

دانلود اقدام پژوهی با موضوع ترس دانش آموز از معلم و کلاس درس

توصیف وضع موجود در این اقدام پژوهشی با موضوع ترس دانش آموز از معلم و کلاس درس

بخش هایی از آیتم توصیف وضع موجود در این اقدام پژوهشی با موضوع ترس دانش آموز از معلم و کلاس درس را در ادامه ملاحظه میفرمایید.

دانش آموز مورد نظر ما سامان نام دارد که در پایه سوم دبستان نام برده مشغول به تحصیل می باشد .این دانش آموز الان حدواً8 سال سن دارد و از لحاظ قد و وزن نرمال می باشد .رنگ پوست سفید با موها و چشمانی سیاه که معمولاً پوشش او متناسب با شرایط یک دانش آموز عادی می باشد . به طور کلی به نظر می رسد که سامان از لحاظ جسمی1 و ظاهری هیچگونه مشکل خاصی ندارد.

اما متاسفانه به نظر می رسد که سامان از لحاظ روحی و روانی2 تا حدودی دچار مشکل است با توجه به رفتارهایی که معمولاً در محیط مدرسه و بیشتر در کلاس درس از خود بروز می دهد . که تعدادی از نمونه های بارز  آن عبارت اند از : 1-گریه های بی مورد در کلاس درس . 2- ترس3* و لرز در کلاس . 3-بیش از حد ساکت بودن در کلاس درس . 4.-خیس کردن لباس خود در بعضی مواقع ، مخصوصاً مواقعی که قرار است مورد ارزشیابی شفاهی قرار گیرد . 5-کم توجهی در کلاس . 6- داشتن لکنت زبان4* هنگام صحبت کردن ، به ویژه با آموزگار  ((البته با توجه به مشاهدات صورت گرفته این شرایط بیشتر در محیط مدرسه و کلاس درس نمود می کند)). 7-غیبت های مکرر و طولانی

در ادامه اقدام پژوهی ترس دانش آموز از معلم و کلاس سر فصل های زیر مورد پژوهش قرار گرفته اند

سر فصل های پژوهش شده در  اقدام پژوهی با موضوع ترس دانش آموز از معلم و کلاس درس به شرح زیر میباشند.

 گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  ترس 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در اقدام پژوهی ترس دانش آموز از معلم و کلاس

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  ترس 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با ترس 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) اقدام پژوهی ترس دانش آموز از معلم و کلاس

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با ترس 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با ترس 

نتیجه گیری اقدام پژوهی ترس دانش آموز از معلم و کلاس

پیشنهادات در رابطه با ترس

منابع و ماخذ مورد استفاده در اقدام پژوهی ترس دانش آموز از معلم و کلاس

برای دانلود نمونه اقدام پژوهی ترس  و دریافت دانلود اقدام پژوهی با موضوع ترس دانش آموز از معلم و کلاس درس از لینک خرید استفاده نمایید.