مقاله اقدام پژوهی افزایش بهره وری آموزش و پرورش

اقدام پژوهی 1401 جدید

مقاله ارتقا بهره وری آموزش

دانلود نمونه اقدام پژوهی افزایش بهره وری آموزش و پرورش با موضوع ارتقا بهره وری آموزش دانش آموزان با بکار گیری روش پروژه در فرمت فایل ورد و 15 صفحه تدوین شده و جهت دانلود از اواسط مهرماه 1401 در سرور پژوهش سرای فرهنگیان و معلمان پژوهنده و بانک نمونه سوال بارگذاری شده است . علاوه بر نمونه مذکور آماده دریافت انجام پروژه های سفارشی و تک نسخه ای را داریم و از طریق پیام رسان ها یا تماس با شماره 09332978858 میتوانید با ما در ارتباط باشید .

مقاله بهره وری آموزش و پرورش , پیشنهاد و راهکار برای افزایش بهره وری آموزش و پرورش

دانلود مقاله و پیشنهاد برای افزایش بهره وری آموزش و پرورش

جهت دانلود مقاله  ارتقا بهره وری آموزش دانش آموزان با بکار گیری روش پروژه روی دکمه زیر کلیک کنید . 

بخش هایی از مقاله:

چکیده اقدام پژوهی افزایش بهره وری آموزش و پرورش:

اگر حاصل دوره ی تحصیلات مدرسه ای ، تنها انتقال پاره ای از مفاهیم به ذهن دانش آموزان باشد ،( سواد به معنی سنتی ) با فراموش شدن آن مفاهیم ، حاصل کلیه سال های تحصیل نیز از دست می رود.. به همین سبب ، باید سعی کنیم علاوه بر مفاهیم پایه ، راهی به دانش آموزان نشان دهیم که خودشان بتوانند به دنبال معرفت و دانش مورد نیاز خود بگردند و به یک یادگیرنده ی مادام العمر تبدیل شوند .

به همین منظور علاوه برکسب دانش باید راه و روش یادگیری را هم به آنان بیاموزیم تا میل به یادگیری در آنان تقویت گردد .پروژه ی علمی به علت ماهیت هیجانی و اکتشافی خود ، میل به یادگیری را در دانش آموز تقویتمی کند و به علّت ماهیت فرایندی خود راه و روش یادگیری را نیز به او می آموزد بنابراین می تواندابزاری بسیار قوی در خدمت تعلیم تربیت به معنای واقعی باشد که طبق تعریف یونسکو همانا درک وبه کارگیری مفاهیم ، مهارت های فرایندی ، نگرش ها و ارزش هایی می باشد که شخص را قادر می سازد دانش و فناوری را با زندگی و فرهنگ جامعه ی خویش مرتبط سازد .

دانلود مقاله بهره وری آموزش و پرورش , دانلود پیشنهاد و راهکار برای افزایش بهره وری آموزش و پرورش