روایت پژوهی افزایش بازده یادگیری حسابداری با تحریک هوش هیجانی

روایت پژوهی هنرآموز حسابداری

روایت پژوهی هنر آموز حسابداری

این فایل وردتوسط پژوهش سرای معلمان پژوهنده در قالب پژوهش روایتی تنظیم شده و تحت عنوان روایت پژوهی هنر آموز حسابداری خدمتتان تقدیم میگردد .

روایت پژوهی افزایش بازده یادگیری حسابداری با تحریک هوش هیجانی

عنوان روایت پژوهی هنر آموز حسابداری :

چگونه توانستم با استفاده از هوش هیجانی *هوش عاطفی* بر یادگیری حسابداری دانش آموزانم تاثیر گذار باشم؟

روایت پژوهی هنرآموز حسابداری

روایت پژوهی هنر آموز حسابداری

چکیده:

در ادامه چکیده ای از روایت پژوهی افزایش بازده یادگیری حسابداری با تحریک هوش هیجانی را ملاحظه میفرمایید.

هوش هیجانی 1 *عاطفی* مجموعه ای از توانایی های روانی می باشند که می تواند هوش عقلانی را در جهت مقصودش به کار گیرد. هوش هیجانی طی زمان رشد کرده و در طول زندگی تغییر می کند. آموزش و پرورش باید زمینه لازم را برای شکوفا کردن استعداد های انسان فراهم نموده و شخصیت اجتماعی کودکان را شکل دهد. با مشاهده مشکلات هیجانی در بین دانش آموزان،باید هوش هیجانی تقویت شود. هدف از تقویت آن آگاهی از احساسات دانش آموزان برای غلبه بر مشکلات مختلف در جامعه است. برنامه ریزی برای برگزاری جلسات آموزش خانواده، فراهم کردن محیط و فضایی سرشار از احساس امنیت خاطر از جمله راه حل های موثر می باشند.

روایت پژوهی هنر آموز حسابداری

در نهایت دانش آموزان یاد می گیرند که احساسات واقعی خود را بیان کرده و بشناسند؛ در قبال رفتار خود، احساس مسئولیت کنند؛ در مواجهه با مشکلات بهتر تصمیم بگیرند و دیگران را بهتر درک کنند. کودکانی که از نظر هیجانی سالم تر و باهوش ترند، یادگیرندگان بهتری بوده و مشکلات رفتاری کمتری دارند و درباره دیگران احساسات بهتری دارند. هوش هیجانی آموزش پذیر است و آموزش آن موجب شناخت خود و دیگران و کنترل هیجانات شده و یک نیاز در مدارس می باشد.

دانلود روایت پژوهی حسابداری

برای دریافت و دانلود روایت پژوهی حسابداری از دکمه زیر استفاده کنید.

دانلود روایت پژوهی افزایش بازده یادگیری حسابداری با تحریک هوش هیجانی