اقدام پژوهی با موضوع خط زیبا: چگونه توانستم خط دانش آموزم را بهبود بخشم

اقدام پژوهی کلاس سوم ابتدایی

اقدام پژوهی خط زیبا

اقدام پژوهی خط زیبا با موضوع چگونه توانستم خط دانش آموزم را بهبود بخشم- این اقدام پژوهی با موضوع خط زیبا برای همکاران شاغل در بخش آموزش ابتدایی مناسب میباشد و بطور پیش فرض مشکل در یک دانش آموز پایه سوم ابتدایی بررسی و واکاوی میشود که با اندکی ویرایش میتوانید آن را برای شاگرد و پایه خودتان تغییر داده یا از آن برای نگارش اقدام پژوهی خط زیبا جدید الگو برداری نمایید.

بخش هایی از سر فصل آغازین:

بخش هایی از اقدام پژوهی خط زیبا

عوامل موثر بر بدخطی دانش آموزان: ا-عوامل مربوط به خانواده 2-عوامل مربوط به معلم وشیوه های آموزشی وتربیتی مدرسه 3-عوامل مربوط به دانش آموزان

1-عوامل مربوط به خانواده: نقش خانواده را در یادگیری مطلوب دانش آموزان نباید نادیده گرفت.از آنجا که خوشنویسی مهارتی است که مانند سایر مهارتها باید آموخته شود چنانچه کودک در خانواده ای زندگی کند که اعضای آن از ذوق واستعداد هنری بیشتری برخوردار باشند وبه فرزندان خود توجه کافی مبذول دارند کودک کمتر گرفتار معضل بدخطی می شود.نقطه مقابل چنین خانواده ای کسانی هستند که نسبت به فرزندان خود بی تفاوت اند واز تشویق وتنبیه به موقع برای انجام تکالیف فرزندانشان استفاده نمی کنندودر واقع انگیزه لازم را برای اجرای بهتر تکالیف در فرزندان خودبوجود نمی آورند.چنین کودکانی اغلب با اکراه وبی میلی به نوشتن اقدام می کنند که طبیعتا نتیجه آن نیز رضایت بخش نخواهد بود.

تیترها و عناوین اقدام پژوهی با موضوع خط زیبا و زیبا نویسی

تیترهایی که در این اقدام پژوهی با موضوع خط زیبا وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با خط زیبا 

پیشگفتار در رابطه با خط  زیبا

مقدمه  موضوع در رابطه با خط   زیبا

شناسایی مسئله در رابطه با  خط زیبا 

توصیف وضع موجود

خط خوب یکی از مهارت‌هایی است که باید از سن کم به دانش‌آموزان آموخته شود درغیر این صورت بخشی از فرایند یاددهی و یادگیری دچار نقص خواهد شد. آموزش خط باید از خردسالی شروع شود زیرا پایدارتر خواهد بود. از این رو درک صحیح مکانیسم‌ها و عواملی که می‌توانند باعث مشکلات دست‌خط شوند ضروری به نظر می‌رسد. اینجانب ……………..آموزگار پایه سوم آموزشگاه…………………. مدت………. سال است که در آموزش و پرورش مشغول خدمت می باشم.  در اوایل سالتحصیلی متوجه شدم که یکی از دانش آموزان نسبت به دیگر دانش آموزان دارای خطی نا زیبا و نا متناسب می باشد.با بررسی و نظارت بیشتر و تکالیف انجام شده در کلاس و اظهارات والدین وی  به فکر پژوهش برای رفع  مشکل نا رسا نویسی و بد خطی وی برآمدم.

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  خط زیبا  

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با خط  زیبا 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  خط   

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با خط   

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  خط   

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با خط   

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با خط   

نتیجه گیری در رابطه با خط  

پیشنهادات در رابطه با خط

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با اقدام پژوهی خط زیبا

برای دانلود اقدام پژوهی خط زیبا و دریافت آن از لینک خرید استفاده نمایید.