دانلود اقدام پژوهی با موضوع هم افزایی مهارت های پژوهشی

کاملترین فایل های پژوهی را از اتاق تعاون معلمان پژوهشگر بخواهید.

اقدام پژوهی مهارت های پژوهشی

نمونه اقدام پژوهی هم افزایی مهارت های پژوهشی آماده شده توسط بانک فایل معلمان در خرداد ماه 1398 در فرمت ورد و قابل ویرایش را همینک میتوانید برای استفاده های آموزشی و تحقیقاتی دانلود نمایید.

هرگونه کپی برداری و فروش اقدام پژوهی هم افزایی مهارت های پژوهشی به غیر عرفا و شرعا و قانونا مجاز نمیباشد.

راهنمای دانلود از تعاونی معلم پژوهنده

روند خرید و دانلود فایل از تعاونی معلم پژوهنده خیلی ساده است . کاربرانی که قصد خرید دارند یا خرید کرده اند توجه داشته باشند.
برای شروع فرایند دکمه خرید و دانلود را زده و به صفحه بعد رفته . در صفحه بعد اطلاعات شخصی مانند نام و ایمیل را در کادر های مشخص شده ثبت کرده و دکمه نهایی کردن خرید را بزنید .
به صفحه پرداخت اینترنتی هدایت میشوید.
بعد از تکمیل پرداخت صفحه را نبندید . چند ثانیه ای منتظر بمانید تا به صفحه دانلود منتقل شوید. در صفحه دانلود لیست موارد دانلودی به ترتیب در پایین صفحه سمت چپ مشخص هستند . تک تک روی همه آیتم ها کلیک و فایل ها را دریافت کنید.
اگر متوجه نشدید و صفحه دانلود را بستید . به ایمیلتان مراجعه نمایید . یک نسخه بصورت اتوماتیک از فاکتور خرید و لینک های دانلود به ایمیلتان ارسال میشود .
اگر به ایمیلتان دسترسی ندارید در این صورت باید به پشتیبانی سایت تعاونی معلم پژوهنده  در تلگرام یا واتس آپ پیام بدهید. و فایلتان را دریافت نمایید.
در موارد معدودی هم ممکن است پول از حساب شما کسر شود ولی تراکنش کامل نشده باشد . در این صورت هم باید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.
تماس با پشتیبانی آنلاین دانلود فایل های فرهنگیان و معلماندر ادامه بخش هایی از این اقدام پژوهی را ملاحظه میکنید.

بخش هایی از مقدمه اقدام پژوهی هم افزایی مهارت پژوهشی

شاید اگر مسئله ای مهم تر از خوب خواندن و درک صحیح مطالب وجود داشت اولین کلمه قرآن، با آن شروع می شد لذا نتیجه می گیریم که بالاتر از این کلمه وجود نداشته که خداوند پیامبر را دستور می دهد که آن را انجام دهد. و به همین دلیل است که بزرگان یکی از خصوصیات سوره علق را، وجوب یادگیری علم و درس خوب خواندن و درک صحیح مطالب می دانند.

مسئله علم؛ دانش و یادگیری سواد، همیشه مدنظر پیامبر (ص)، ائمه اطهار (ع) و قرآن کریم بوده است. آن جا که به قلم قسم یاد می کند و آنچه که می نویسد و آن جا که به تعلیم و تزکیه اشاره می نماید و …

همچنین در روایات و احادیث بسیار زیادی بر روی یادگیری علم و دانش و سواد تاکید شده است در یک حدیث کوتاه اما شیرین رسول خدا (ص) می فرماید: «عملوا و لا تعنفوا» ترجمه: علم بیاموزید و درشتی نکنید.» پس یادگیری علم و دانش بر همه کس چه غنی و چه فقیر واجب و لازم است و در این راه جای هیچ گونه تکبر و غرور وجود ندارد.

برای دانلود روی دکمه خرید کلیک و فرایند پرداخت را تکمیل نمایید.