اقدام پژوهی معلم چندپایه با موضوع چگونه توانستم مشکل عدم فعالیت و مشارکت کلاسی و عدم ارتباط با دانش آموزان را در فاطمه برطرف نمایم نمونه کامل و دقیق در قالب ورد

اقدام پژوهی معلم چندپایه

اقدام پژوهی معلم چندپایه چگونه توانستم  مشکل عدم فعالیت و مشارکت کلاسی و عدم ارتباط با دانش آموزان  را در فاطمه  برطرف نمایم نمونه کامل و دقیق در قالب ورد

اقدام پژوهی معلم چندپایه با موضوع چگونه توانستم  مشکل عدم فعالیت و مشارکت کلاسی و عدم ارتباط با دانش آموزان  را در فاطمه  برطرف نمایم نمونه کامل و دقیق در قالب ورد

 معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی معلم ابتدایی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

خصوصیات اقدام پژوهی

پژوهش مبتنی بر ارزش هاست و پژوهشگر برای بهبود وضع موجود احساس وظیفه ، تعهد و تعلق خاطر می کند

-اقدام پژوه به دنبال تعمیمی یافته هایش نمی باشد .

– روش تحقیق ساده و قابل استفاده در تمام مراکز سازمانی ، ارگان ها و مراکز آموزشی است و یک روش انعطاف پذیر و آسان می باشد .

– اقدام پژوهی جنبه شخصی دارد و توسط خود فرد یا افراد برای کاهش یا حل مسأله انجام می شود

– در اقدام پژوهی ، پژوهشگر از درون محیط کار خود به مسائل می نگرد و اقدام و تغییر از پایین به بالا و در محل کار آغاز می شود تیترهایی که در این اقدام پژوهی معلم چندپایه وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  برقراری ارتباط

پیشگفتار در رابطه با  برقراری ارتباط 

مقدمه  موضوع در رابطه با برقراری ارتباط 

شناسایی مسئله در رابطه با  برقراری ارتباط 

توصیف وضع موجود

اینجانب ……. دارای ………….سال سابقه کار در آموزش و پرورش می باشم و هم اکنون در کلاس چند پایه آموزشگاه ………….. مشغول تدریس می باشم در سال تحصیلی اخیر متوجه مشکل جدی یکی از دانش آموزانم به نام فاطمه  در رابطه با گوشه گیری وی شدم. او در لباس پوشیدن همیشه لباسهای او پاکیزه است ولی آنها را نامرتب می پوشد و نیز گاهی اوقات ازعطرهم استفاده می کند، ناخن های خود را همیشه کوتاه می کند وسعی می کند که نظافت خود را همیشه رعایت کند. این دانش آموز برروی کلاس همیشه ساکت و آرام است و معمولأ برای نشستن چه در کلاس وچه در حیاط گوشه ی آخر در کنج را انتخاب می کند، صبحت نمی کند مگر در مواقعی که سوالی از او بپرسیم که آن وقت هم تلاش می کند با سرعت جواب را بدهد و آرام بگیرد

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  برقراری ارتباط 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با برقراری ارتباط 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  برقراری ارتباط 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با برقراری ارتباط 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  برقراری ارتباط 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با برقراری ارتباط 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با برقراری ارتباط 

نتیجه گیری در رابطه با برقراری ارتباط

پیشنهادات در رابطه با برقراری ارتباط

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با برقراری ارتباط 

برای دانلود اقدام پژوهی معلم چندپایه و دریافت دانلود اقدام  معلم دوره ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.