اقدام پژوهی معلم پایه پنجم ابتدایی با موضوع چگونه توانستم با استفاده از تخته هوشمند و محتوا سازی سطح علمی دانش آموزانم را بالا ببرم

اقدام پژوهی معلم پایه پنجم ابتدایی

اقدام پژوهی معلم پایه پنجم ابتدایی با موضوع چگونه توانستم با استفاده از تخته هوشمند و محتوا سازی سطح علمی دانش آموزانم را بالا ببرم دقیق و کامل در قالب ورد

اقدام پژوهی معلم پایه پنجم ابتدایی با موضوع چگونه توانستم با استفاده از تخته هوشمند و محتوا سازی سطح علمی دانش آموزانم را بالا ببرم

بانک فایل تخته هوشمندی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی معلم پنجم ابتدایی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

در مورد مدرسه هوشمند تعاریف زیادی عنوان شده است از جمله: مدرسه ای که درآن روند اجرای کلیه فرآیندها اعم از مديريت، نظارت، كنترل، یاددهی_ یادگیری، منابع آموزشی و کمک آموزشی، ‏ارزشیابی، اسناد و امور دفتری، ارتباطات و مبانی توسعه آنها، بر اساس فناوری اطلاعات و ارتباطات و در جهت بهبود نظام آموزشی و تربيتیِ پژوهش محور ‏طراحی شده است را “هوشمند” می گویند.‏ در واقع مدرسه هوشمند مدرسه‌اي فيزيكي است كه كنترل و مديريت آن، مبتني ‌بر فن‌آوري رايانه و شبكه انجام مي‌گيرد و محتواي اكثر دروس آن ‏الكترونيكي و سيستم ارزشيابي و نظارت آن هوشمند است.در چنين مدرسه‌اي يك دانش‌آموز هوشمند، با صرف وقت بر روي موضوعات به ‏‏‌شكل مستمر، منابع و قابليت‌هاي اجرايي خود را توسعه و تغيير مي‌دهد و اين نكته‌اي است كه به مسؤولان مدرسه اجازه مي‌دهد تا با ‏توجه به تغييرات به‌وجود آمده و افزايش سطح اطلاعات دانش‌آموزان، آن‌ها را براي اخذ اطلاعات جديد آماده نمايند.‏ همچنین مدرسه هوشمند مدرسه‌اي است كه جهت ايجاد محيط ياددهي ـ يادگيري و بهبود نظام مديريتي مدرسه و تربيت دانش‌آموزان پژوهنده طراحي شده است. به عبارتی دیگر، مدرسه هوشمند مؤسسه آموزشي است كه در جهت فرآيند يادگيري و بهبود مديريت به صورت سيستمي نظام يافته بازسازي شده تا كودكان را براي عصر اطلاعات آماده سازد و آموزش در آن هوشمند شده باشد. بنابراین نیاز کنونی جامعه آموزشی ما تغییر و حرکت به سوی هوشمند سازی آموزش و آموزش بر اساس نیازها و استعدادها است.

تیترهایی که در این اقدام پژوهی معلم پایه پنجم ابتدایی وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  تخته هوشمند

پیشگفتار در رابطه با  تخته هوشمند 

مقدمه  موضوع در رابطه با تخته هوشمند 

شناسایی مسئله در رابطه با  تخته هوشمند 

توصیف وضع موجود

اینجانب …… ……….. آموزشگاه ………..شهرستان ……. هستم. بنده مدت …….. سال است که در آموزش و پرورش در حال خدمت می باشم. در این آموزشگاه …… نفر دانش آموز وجود دارد که امکانات خوبی در دسترس ایشان است. در سال تحصیلی اخیر در ابتدای سال تحصیلی پی بردم که دانش آموزان کلاس رغبت و نشاط کافی به درس و کلاس  ندارند. این مسئله فکر مرا به خود مشغول نمود تا حدی که در جهت مشخص شدن این مسئله از طریق مشاهد ، مصاحبه ، آزمون و مطالعه اقدام نمودم که اولیای دانش آموزان اذعان به بی انگیزگی فرزندانشان در منزل داشتند و همچنین معلمان و دیگر عوامل اجرایی از بی رغبتی و بی حوصلگی دانش آموزان شکایت داشتند. در مطالعاتی که در این زمینه داشتم دریافتم که اگر مدرسه و کلاسهایی پویا ، شاداب و با نشاط می خواهم باید دانش آموزان از حالت منفعل به فعال درآیند و از حالت معلم محور به دانش آموز محوری حرکت نمایم. متاسفانه هر زمان صحبت از فعالیت درسی یا فعالیت خارج از کلاس می شد دانش آموزان معترض و ناراحت بودند و کلاس انضباط و نظم نداشت و این عدم شادابی مدرسه مسئله ای بود که می خواستم هرچه زودتر و بهتر آن را حل نمایم.بنا بر این تصمیم گرفتم شیوه تدریس را از سنتی به نوین تغییر دهم و با استفاده از برد و تخته هوشمند و محتواسازی محیط را جذاب و با نشاط سازم.

 گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  تخته هوشمند 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با تخته هوشمند 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  تخته هوشمند 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با تخته هوشمند 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  تخته هوشمند 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با تخته هوشمند 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با تخته هوشمند 

نتیجه گیری در رابطه با تخته هوشمند

پیشنهادات در رابطه با تخته هوشمند

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با تخته هوشمند 

برای دانلود اقدام پژوهی معلم پایه پنجم ابتدایی و دریافت اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.