اقدام پژوهی معلم پایه دوم دبستان با موضوع چگونه توانستم مشکلات خوانداری ،شناختن صدا ها و اختلالات املایی دانش آموزم حسن را در پایه دوم بهبود بخشم دقیق و کامل در قالب ورد

اقدام پژوهی معلم پایه دوم دبستان

اقدام پژوهی معلم پایه دوم دبستان چگونه توانستم مشکلات خوانداری ،شناختن صدا ها و اختلالات املایی دانش آموزم حسن را در پایه دوم بهبود بخشم  در قالب ورد

اقدام پژوهی معلم پایه دوم دبستان با موضوع چگونه توانستم مشکلات خوانداری ،شناختن صدا ها و اختلالات املایی دانش آموزم حسن را در پایه دوم بهبود بخشم  دقیق و کامل در قالب ورد

معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی آموزگار دوم ابتدایی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

پيشنهاد به همكاران:

ـ همكاران محترم قبل از هر اقدامي علّت مشكل را پيدا كنند و بعد با ارتباط صميمانه ي خود با شاگردان مشكل را برطرف نمايند.

ـ برای یاد گیری نشانه‎ها از روش چند حسی استفاده نمایند زیرا این روش باعث یاد گیری بهتر می‎شود‎.

ـ از پرونده‎ي دانش آموزان استفاده كنند كه نياز ضروري است براي شناخت اوليه شاگرد.

ـ تشكيل جلسات آموزش خانواده هر ماه يكبار. زيرا خانواده نقش اساسي را در آموزش و تربيت فرزندان ايفا مي كند و هر چه رابطه و تعامل بين خانواده و مدرسه يعني والدين دانش آموزان با معلّم بيشتر باشد مطمئناً اين تاثيرگذاري بيشتر است.

ـ در تدریس خود از الگوی یاد‎سپاری استفاده نمایند زیرا یادگیری برای دانش آموزان با این روش راحت‎ترشده و مطالب بهتر در ذهن دانش آموزان می‎ماند.

ـ از دادن تكاليف بي هدف در منزل بپرهيزند.

تیترهایی که در این اقدام پژوهی معلم پایه دوم دبستان وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  اختلالات گفتاری

پیشگفتار در رابطه با  اختلالات گفتاری 

مقدمه  موضوع در رابطه با اختلالات گفتاری 

شناسایی مسئله در رابطه با  اختلالات گفتاری 

توصیف وضع موجود

اينجانب………..مدت ………… سال است كه در آموزش و پرورش مشغول خدمت هستم. و هم اكنون نيز در آموزشگاه …………..  مشغول تدريس در پایه دوم هستم. خوب نوشتن و صحیح نوشتن یک توانایی ایست که ما به عنوان معلمان   شکوفا کردن این توانایی ها را عهده دار هستیم.در ماه مهر وقتي درس را تدريس مي كردم تمام سعي من بر اين بود تا دانش آموزانم مشكلي در  خواندن و نوشتن نداشته باشند. زيرا هر معلّمي آرزو دارد كه دانش آموزانش درس هاي او را بهتر و آسان تر ياد بگيرند و گفته هايش در اعماق وجود دانش آموزان نفوذ كند.در بين اين   دانش آموز ان حسن در نوشتن املاهم سطح با دانش آموزان ديگر نبود با تشویق وراهنمایی به درس های کلاس توجّه می کرد . برای انجام فعالیت های نوشتنی از خود علاقه ای نشان نمی داد و زود خسته می شد. درکلاس آرام و قرار نداشت همیشه با بغل دستی اش در حال صحبت بود و با استفاده از روش های مختلف تشویق مدت کوتاهی سر جای خود می نشست.

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  اختلالات گفتاری 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با اختلالات گفتاری 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  اختلالات گفتاری 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با اختلالات گفتاری 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  اختلالات گفتاری 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با اختلالات گفتاری 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با اختلالات گفتاری 

نتیجه گیری در رابطه با اختلالات گفتاری

پیشنهادات در رابطه با اختلالات گفتاری

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با اختلالات گفتاری 

برای دانلود اقدام پژوهی معلم پایه دوم دبستان و دریافت نمونه اقدام پژوهی معلم دبستان از لینک خرید استفاده نمایید.