اقدام پژوهی معلمان مدارس ابتدایی با موضوع چگونه از رفتارهای نامطلوب دانش آموزان جلوگیری کردم

اقدام پژوهی معلمان مدارس ابتدایی

اقدام پژوهی معلمان مدارس ابتدایی چگونه از رفتارهای نامطلوب دانش آموزان جلوگیری کردم نمونه ای دقیق و کامل در قالب ورد و قابل ویرایش

اقدام پژوهی معلمان مدارس ابتدایی با موضوع چگونه از رفتارهای نامطلوب دانش آموزان جلوگیری کردم

معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی معلم ابتدایی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

دشواری کنترل دانش آموزان با توجه به ویژگی های سنی آنها روز به روز روبه افزایش است. بسیاری از معلمان و مدیران از برخورد با مسائل انضباطی دانش‌آموزان احساس ناتوانی می کنند و به طور معمول ممکن است برخورد های نامناسبی با این رفتار ها داشته باشند. رفتارهای تهاجمی یا پرخاشگرانه از شایعترین اختلالات رفتاری انسان است. براساس بررسی‌های انجام شده، درصد زیادی از مشکلات رفتاری دانش آموزان تحت عناوین مختلف به پرخاشگری مربوط می‌شود. وجود نظریات متنوع در این مورد حاکی از پیچیدگی موضوع است.از نظر علمی باید گفت پرخاشگری یک کشش و یا یک گرایش درفرد است که به صورت زدن، کشتن و ویران کردن خود را نشان می‌دهد. امری که فرد به عنوان عکس‌العمل از خود بروز می‌دهد به گونه‌ای است که باید گفت مناسب عمل و یا رفتار طرف مقابل نیست. ظاهر این امر نشان دهنده یک شورش و انقلابی در درون فرد و حاکی از وجود احساساتی است که فردگویی از بازگو کردن آن وحشت دارد.رنجی در درون او وجود دارد که قادر به رفع و جبران آن نیست و ناگزیر تلافی آن را سر دیگران در می‌آورد اگرچه در مواردی این زجر دادن متوجه خودش نیز می‌شود. فروید معتقد است پرخاشگری امری غریزی و فطری بوده و انسان از هنگام تولد این نیرو را با خود به دنیا می‌آورد.

تیترهایی که در این اقدام پژوهی معلمان مدارس ابتدایی وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  رفتار نامطلوب

پیشگفتار در رابطه با  رفتار نامطلوب 

مقدمه  موضوع در رابطه با رفتار نامطلوب 

شناسایی مسئله در رابطه با  رفتار نامطلوب 

توصیف وضع موجود

اینجانب ……………….  آموزشگاه ……….. شهرستان ………. هستم و مدت …….. سال است که در آموزش و پرورش خدمت می کنم. در این آموزشگاه اولیا ازلحاظ سطح سواد بالا می باشندوازنظراقتصادی نیز درحدمتوسط هستند ویکی ازعوامل مخل درامرتدریس ویادگیری سایرفراگیران درکلاس درس ومحیط مدرسه تعدادی دانش آموز  می باشد که دچارمشکل رفتاری ، رفتار های نا بهنجار، منفعلانه و توهین آمیز و برقراری ارتباط با همکلاسیها ودبیران هستند  واز سال های  تحصیلی  گذشته همکاران دیگر با آگاهی از مشکل دانش آموزان درجهت رفع وبرطرف کردن عوامل ایجاد و بروز مشکل راه حل هایی را ارائه نموده اندکه متاسفانه  به دلیل ناکافی بودن اقدامات هیچگونه تغییری ایجاد نگردیده است امسال من ازشروع سال تحصیلی این رفتاررامورد مطالعه قراردادم وبه نتایج مثبتی نیز تاکنون رسیده ام .

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  رفتار نامطلوب 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با رفتار نامطلوب 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  رفتار نامطلوب 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با رفتار نامطلوب 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  رفتار نامطلوب 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با رفتار نامطلوب 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با رفتار نامطلوب 

نتیجه گیری در رابطه با رفتار نامطلوب

پیشنهادات در رابطه با رفتار نامطلوب

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با رفتار نامطلوب 

برای دانلود اقدام پژوهی معلمان مدارس ابتدایی و دریافت اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.