اقدام پژوهی معاون آموزشی متوسطه دوم: فرهنگ داشتن نظم و رعایت انضباط

اقدام پژوهی معاون آموزشی متوسطه دوم

اقدام پژوهی نظم و انضباط برای معاون آموزشی

اقدام پژوهی معاون آموزشی متوسطه دوم با موضوع چگونه توانستم فرهنگ داشتن نظم و رعایت انضباط را در آموزشگاهم نهادینه سازم در قالب ورد

اقدام پژوهی معاون آموزشی متوسطه دوم با موضوع چگونه توانستم فرهنگ داشتن نظم و رعایت انضباط را در آموزشگاهم نهادینه سازم

معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی معاون آموزشی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

هدف از اقدام پژوهی حاضر، چگونگی ایجاد مدرسه‌ای شاد، با دانش‌آموزان با انضباط و منظم است که انسان‌های پرورش‌یافته در این مدرسه، در آینده انسان‌هایی به‌تعالی‌رسیده، تغییر رفتار داده و متفکر و متعهد خواهند بود که فقط هدف آنها کسب نمره بالاتر نیست، بلکه هدف آموزش و پرورش است. نظم و انضباط حاکم بر مدرسه باعث می‌شود دانش‌آموزان با برنامه‌ریزی به کارهای خود برسند و این نظم و انضباط نه تنها داخل مدرسه، بلکه خارج از مدرسه را نیز تحت‌الشعاع قرار می‌دهد و باعث می‌شود دانش‌آموزانی باایمان، مشتاق به درس و مدرسه و در آینده توانمند روی کار بیایند. از اینرو به منظور بررسی عمیق‌تر مسئله به ذکر دلایل ایجادکننده بی‌انضباطی در مدرسه پرداخته و در ضمن آن به راهکارهای مؤثر جهت ارتقای سطح انضباط اشاره می‌شود.

بی‌انضباطی دانش‌آموز، تنها معلول مدرسه و کلاس درس نیست بلکه عواملی نظیر عوامل خانوادگی، اجتماعی، روحی و روانی و رفتار نامناسب برخی معلمین را شامل می‌شود که هر کدام یا مجموعه‌ای از این عوامل به‌طور مستقیم یا غیرمستقیم زمینه را برای بروز رفتارهای مخرب دانش‌آموزان فراهم می‌کند.

تیترهایی که در این اقدام پژوهی معاون آموزشی متوسطه دوم وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  نظم

پیشگفتار در رابطه با  نظم 

مقدمه  موضوع در رابطه با نظم 

شناسایی مسئله در رابطه با  نظم 

توصیف وضع موجود

اینجانب …..معاون آموزشی آموزشگاه …. می باشم.و …. سال سابقه خدمت در آموزش و پرورش دارم. در سال تحصیلی اخیر نکته ای که توجه مرا به خود جلب نمود بی انضباطی تعدادی از دانش آموزان بود وبا توجه به شواهدی که داشته ام مسئله مورد نظرم که مشکل اخلاقی و انضباطی دانش آموزان  به قرار زیر بود:

1- در روزهای آغازین سال تحصیلی متوجه برخی بی انضباطی و بی انگیزگی هایی از جانب تعداد کثیری از دانش آموزان شدم به حدی که این مسئله نوعی گریز و بیزاری از این دانش آموزان به من القا کرد. اما بعد از دو سه روز از سال تحصيلي متوجه شدم که دانش آموزان کمی آرامتر و متمایل تر به مدرسه شده اند و کمی جو مدرسه رو به دوستی پیش می رود و به این نتیجه رسیدم که می توان از در دوستی با ایشان وارد شد و برای مثال یک مرتبه یکی از آنها علیرغم قوانین مدرسه موبایل آورده بود که من علیرغم متوجه شدن چشم پوشی کردم و اگرچه شاید این کار من از نظر اولیای مدرسه جالب و صحیح نبود اما مرا در جلب اعتماد و دوستی بیشتر با ایشان یاری و آنها را آرام تر کرد و متوجه شدم با مصالحت و دوستی می توان تا حدی مسئله را حل کرد ولی چگونه؟

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  نظم 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با نظم 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  نظم 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با نظم 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  نظم 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با نظم 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با نظم 

نتیجه گیری در رابطه با نظم

پیشنهادات در رابطه با نظم

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با نظم 

برای دانلود اقدام پژوهی معاون آموزشی متوسطه دوم و دریافت اقدام پژوهی معاون آموزشی از لینک خرید استفاده نمایید.