اقدام پژوهی مشکلات اخلاقی با موضوع چگونه توانستم مشکلات اخلاقی (پرخاشگری) رضا را بهبود بخشم

اقدام پژوهی مشکلات اخلاقی

اقدام پژوهی مشکلات اخلاقی

اقدام پژوهی مشکلات اخلاقی با موضوع چگونه توانستم مشکلات اخلاقی (پرخاشگری) رضا را بهبود بخشم

معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی معلم ابتدایی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

عواملی که علیرضا را اینگونه بی انگیزه و گستاخ کرده عبارتند از: عدم آگاهی بچه ها از اینکه اینگونه رفتارهای آنها چقدر ممکن است در نگرش و دیدگاه دیگران نسبت به آنها و . . . گران تمام شود. علت دیگر این بود که اولیای مدرسه نقطه های مثبت رفتاری بچه ها را نمی دیدند و مدام انگشت روی نقاط ضعف آنها می گذاشتند و دائم به قول خود دانش آموزان سر هر مسئله ای به آنها گیر می دادند به حدی که بچه ها اعتقاد داشتند سال تحصیلی که تمام است و هر چه بوده گذشته و این مدت باقی مانده هم با بی خیالی می گذرد. به این نتیجه رسیدم که از جمله افرادی که می توانند مرا در امر رسیدن به راهکارهای مطلوب یای دهند، در هر مرحله ای خود بچه ها هستند و بعد از ایشان اولیای مدرسه، معلمان و مدیر و اولیای دانش آموزان و برای رسیدن به هدفم با افراد ذیصلاح مشورت کردم. مثلاٌ به پیشنهاد يكي از معلمان تصمیم گرفتيم از نمایش یک فیلم در امر تعلیم و تدریس یک درس استفاده کنيم و به صورت غیر مستقیم اخلاق پسندیده را به آنان آموزش بدهيم. ار آنجایی که بچه ها به فیلم علاقه مند هستند، این امر هم در ایجاد رابطه ای دوستانه و ساختن جوی مساعد مرا یاری کرد و هم تقریباٌ نتیجه ی دلخواهی نصیبم شد. دیگر اینکه با ایجاد یک اردوی دوستانه با دانش آموزان توانستيم از خوشان در حل مشکلشان استفاده کنيم.

تیترهایی که در این اقدام پژوهی مشکلات اخلاقی وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  پرخاشگری

پیشگفتار در رابطه با  پرخاشگری 

مقدمه  موضوع در رابطه با پرخاشگری 

شناسایی مسئله در رابطه با  پرخاشگری 

توصیف وضع موجود

اینجانب ……………… آموزگار پایه …………آموزشگاه ………….. هستم و مدت ……… سال است که سابقه خدمت در آموزش و پرورش دارم. در سال تحصیلی اخیر نکته ای که توجه مرا به خود جلب نمود پرخاشگری یکی از دانش آموزان به نام علیرضا بود وبا توجه به شواهدی که داشته ام مسئله مورد نظرم که مشکل اخلاقی و انضباطی دانش آموزان  به قرار زیر بود:

در روزهای آغازین سال تحصیلی متوجه برخی پرخاشگری و بی انگیزگی هایی از جانب تعدادی از دانش آموزان مخصوصا  علیرضا شدم به حدی که این مسئله نوعی گریز و بیزاری به من القا کرد. اما بعد از دو سه روز از سال تحصيلي متوجه شدم که  علیرضا کمی آرامتر و متمایل تر به مدرسه شده بود و کمی جو مدرسه رو به دوستی پیش می رود و به این نتیجه رسیدم که می توان از در دوستی با ایشان وارد شد  .

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  پرخاشگری 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با پرخاشگری 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  پرخاشگری 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با پرخاشگری 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  پرخاشگری 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با پرخاشگری 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با پرخاشگری 

نتیجه گیری در رابطه با پرخاشگری

پیشنهادات در رابطه با پرخاشگری

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با پرخاشگری 

برای دانلود اقدام پژوهی مشکلات اخلاقی و دریافت اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.