اقدام پژوهی ناهنجاری های اخلاقی در دانش آموز فرزند طلاق

اقدام پژوهی فرزند طلاق

اقدام پژوهی ناهنجاری اخلاقی فرزند طلاق

اقدام پژوهی فرزند طلاق با موضوع چگونه مي توانم ناهنجاريهاي رفتاري دانش آموز طلاقم را كاهش يا از بين ببرم

معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی معلم ابتدایی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

سالهاست كه در مدرسه ي ابتدايي مشغول به تدريس هستم  . متأسفانه در اين مدّت  با شاگردان مشكل دار بسياري  مواجه بودم و هر سال با تجربه بيش از قبل سعي در رفع يا كاهش آن نموده ام . امسال هم مثل هر سال از بين دانش آموزم حدود ده نفر آن ها  داراي مشكل ضعيف يا حاد بودند كه در پي رفع نسبي هر يك برآمدم . شرح يكي ازموارد به اين صورت بود . يكتا دختري بي نظم و حواس پرتي بود كه با انجام حركات ناشي باعث اذيّت و آزار ديگران بود  . من پس از مشاهده و مصاحبه با ديگران متوجّه از هم گسيختگي خانواده و محيط زندگي او شدم و با صحبت با مادر و ناپدري او و ديگران در پي رفع ناامني و ترس و اختلالات رفتاري و اخلاقي او بر آمدم . پس از مطالعه و بررسي  و همفكري باهمكاران و ديگران و درپيش گرفتن روش هاي مناسب موفّق به كاهش اختلالات رفتاري و اخلاقي او شدم .

تیترهایی که در این اقدام پژوهی فرزند طلاق وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  ناهنجاری

پیشگفتار در رابطه با  ناهنجاری 

مقدمه  موضوع در رابطه با ناهنجاری 

شناسایی مسئله در رابطه با  ناهنجاری 

توصیف وضع موجود

اينجانب . آموزگاردبستان …شهرستان…..هستم كه مدت …. سال است كه در آموزش و پرورش خدمت مي كنم.

دانش آموز مورد مطالعه من،  يكتا به خاطر نداشتن تعادل رفتاري و برخورد مكرّر با بچّه ها و ريختن وسايل  آن ها ، باعث درگيري  مكرّر در كلاس و مدرسه و بيرون از محيط مدرسه است و اكثر اوقات دانش آموزان ديگرم  و بعضي از اولياء از او شاكي هستند . در محيط درس ، مخصوصاً موقع تدريس درس ، بدون اجازه ازجاي خود بلند مي شود و راه مي رود واكثر اوقات به خاطر گفتن مطالب بي اساس مخل كلاس و يادگيري دانش آموزان ديگرم     مي شود و موجب ناراحتي من و ديگر دانش آموزانم است .

به مدّت دو هفته رفتار يكتا را به طور دقيق مشاهده كردم و سياهه ي رفتارش را نوشتم . هفته سوم آبان ماه، موقعي كه از دفتر آموزشگاه بيرون آمدم ، يكتا را وسط راهرو در حال دويدن و جست و خيز ديدم تا چشمش به من افتاد به طرف كلاس دويد ، پس از ورود به كلاس و سلام و احوالپرسي با دانش آموزان درس را شروع كردم . موقع تدريس چندين بار يكتا بي اجازه  به بهانه تراش كردن مداد يا ريختن آشغال در سطل زباله از جايش برخاست و هر بار با حواس پرتي وسايل بچّه ها را به عمد يا غير عمد روي زمين  ريخت . پس از تدريس جمع و تفريق هاي نظير ، از دانش آموزانم خواستم تا تمرين هاي كتاب را انجام دهند ، غير از چند دانش آموز ، كه يكتا شامل آن ها بود ، بقيّه مشغول حل تمرينات بودند . يكتا بي قرار با دانش آموزان جلويي يا پشتي يا بغل دستي‌ ، در حال حرف زدن يابدون اجازه به وسايل آن هادست مي زد كه با اعتراض آن ها مواجه  مي شد.

 گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  ناهنجاری 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با ناهنجاری 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  ناهنجاری 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با ناهنجاری 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  ناهنجاری 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با ناهنجاری 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با ناهنجاری 

نتیجه گیری در رابطه با ناهنجاری

پیشنهادات در رابطه با ناهنجاری

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با ناهنجاری 

برای دانلود اقدام پژوهی فرزند طلاق و دریافت اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.