اقدام پژوهی حل مشکل عدم تمرکز حواس و کم توجهی دانش آموز به کمک راهکار های نوین

اقدام پژوهی آموزگار دوم دبستان

اقدام پژوهی عدم تمرکز

اقدام پژوهی آموزگار دوم دبستان چگونه توانستم به کمک راهکار های نوین مشکل عدم تمرکز و بی توجهی پرهام را برطرف سازم دقیق و کامل در قالب ورد و قابل ویرایش

اقدام پژوهی آموزگار دوم دبستان با موضوع چگونه توانستم به کمک راهکار های نوین مشکل عدم تمرکز و بی توجهی پرهام را برطرف سازم دقیق و کامل در قالب ورد

معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی معلم دوم ابتدایی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

اهمیت گرد آوری شواهد دو در اقدام پژوهی

در این مرحله اقدام زوه پس از اجرای موقت راه حل ها باید درباره تأثیر اقدام بهینه و اجرای طرح جدید به جمع آوری داده ها  وشواهد (2) بپردازد و براساس آن درباره اثربخشی اجرای طرح جدید به داوری و ارزیابی بپردازد .

این مرحله را می توان به برداشت محصول کشاورزی تشبیه کرد . در این مقطع پژوهشگر به جمع آوری اطلاعات و استخراج شواهدی بپردازد که بتواند موقعیت مطلوب را ایجاد کند و باعث بهبود و تغییری شود که در جریان پژوهش خویش مدعی کسب انها بوده است .در این گام جمع اوری داده های کمی و کیفی برای ارزیابی تغییرات حاصل از اجرای طرح جدید انجام شود . البته باید در پی جمع آوری داده ها و اطلاعاتی باشد که بتواند برای نشان دادن تغییرات مثبت به وجود امده شواهد مفیدی باشند .

پژوهشگر در جمع آوری شواهد 2 ، با اعداد و ارقام ، مدارک ، اسناد ، دلایل و شواهد عینی و مستند و قابل سنجش وضعیت مطلوب را نشان دهد .

اهمیت شواهد 2 ، در اطلاعاتی است که در خصوص وضعیت مطلوب ارائه می دهد هر چه این اطلاعات دقیق تر و جزئی تر باشد . واقعیت ها را عینی تر و قابل لمس تر نشان خواهند داد . نکته مهم در جمع آوری شواهد (2) این است که باید اطلاعات مربوط به شواهد (2) با اطلاعات شواهد (1) تناسب و هماهنگی داشته باشد .

 

تیترهایی که در این اقدام پژوهی آموزگار دوم دبستان وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  عدم تمرکز  

پیشگفتار در رابطه با  عدم تمرکز   

مقدمه  موضوع در رابطه با عدم تمرکز   

شناسایی مسئله در رابطه با  عدم تمرکز   

توصیف وضع موجود

اینجانب …….. آموزگار پایه دوم دبستان …… هستم.در این آموزشگاه بعضی از خانواده ها از نظر تحصیلات و شرایط اقتصادی در سطح خوبی هستند ولی اکثر آنها از طبقه معمولی هستند.بعد از دو سه هفته تدریس ، نکته ای توجه من را به خودش جلب کرد و آن عدم تمرکز پرهام در کلاس بود.

او در حین تدریس گاهی سرش را روی میز می گذاشت یا به من نگاه می کرد اما مشخص بود به کلاس و درس فکر نمی کند و تمرکز ندارد.گاهی هم خودش را مشغول کارهای دیگر مثل نقاشی کشیدن یا خط خطی کردن کتابش می کرد.یک جلسه در حین تدریس وقتی فهمیدم حواسش در کلاس نیست برای جلب توجه او سئوالی پرسیدم ، عذر خواهی کرد . گفت : ببخشید حواسم نبود.

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  عدم تمرکز   

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با عدم تمرکز   

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  عدم تمرکز   

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با عدم تمرکز   

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  عدم تمرکز   

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با عدم تمرکز   

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با عدم تمرکز   

نتیجه گیری در رابطه با عدم تمرکز  

پیشنهادات در رابطه با عدم تمرکز

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با عدم تمرکز   

برای دانلود اقدام پژوهی آموزگار دوم دبستان و دریافت اقدام پژوهی آموزگار دوم دوره دبستان از لینک خرید استفاده نمایید.