اقدام پژوهی شاداب سازی مدارس با موضوع چگونه توانستم به شاداب سازی حیاط و محوطه ورزشی کمک کنم

اقدام پژوهی شاداب سازی مدارس

اقدام پژوهی شاداب سازی مدارس با موضوع چگونه توانستم به شاداب سازی حیاط و محوطه ورزشی کمک کنم دقیق و کامل در قالب ورد و قابل ویرایش

اقدام پژوهی شاداب سازی مدارس با موضوع چگونه توانستم به شاداب سازی حیاط و محوطه ورزشی کمک کنم

معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی معلم ورزش  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

برای بهره گیری مناسب از شرایط و امکانات برای ظهور استعدادها و خلاقیت های نوجوانان باید تحولات جدی در نگرش مدیران و مسوولان نظام آموزش و پرورش ایجاد کرد چرا که در تعریف مدیریت به عنوان یک رشته علمی «فرایند به کارگیری موثر و کارآمد منابع مادی و انسانی در برنامه ریزی و سازماندهی – بسیج منابع و امکانات و هدایت و کنترل است برای دستیابی به اهداف سازمانی و براساس نظام ارزشی مورد قبول صورت می گیرد.»مدیر وظیفه دارد با هماهنگی و اتخاذ تصمیمات پیش برنده ای که براساس مقررات و اصول پذیرفته شده در نظام ارزش ها شکل می پذیرد حیات مادی و معنوی سازمان و افرادش را تدارک ببیند و یک مدیر آموزشی مسوولیتی بس اساسی تر و مهم تر بر عهده دارد، چرا که با روح و روان و جسم کودک و نوجوان سر وکار دارد و بالندگی جامعه و جوانان امروز و سرافرازی و اقتدار فردای آنان به حرف و شعار تنها پیش نمی رود. برخورداری از نسلی جوان و کارآمد و اصرار در به کارگیری مناسب جوانان در چرخه کار و فعالیت های جامعه و پذیرش مسوولیت از سوی آنان در فردایی نه چندان دور می تواند بسیار کارساز و اثربخش باشد.  واضح است که انجام چنان ماموریت مهم به آسانی محقق نمی شود و رشد تعالی آنان به تصادف حاصل نمی شود. باید نوجوانان و جوانان را به خوبی بشناسیم و از جامعه و شرایط دیروز و امروز و فردای آنان درک درستی داشته باشیم، راه ها و روش های مناسب علمی و پیش  برنده برای مجهز نمودن آنان به تربیت دانایی و توانایی و مهارت یابی را فرا بگیریم.

تیترهایی که در این اقدام پژوهی شاداب سازی مدارس وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  شادابی

پیشگفتار در رابطه با  شادابی 

مقدمه  موضوع در رابطه با شادابی 

شناسایی مسئله در رابطه با  شادابی 

توصیف وضع موجود

اینجانب در آموزش و پرورش…. به طور …. با نزدیک ….. سال سابقه ی کار مشغول خدمت هستم. که از همان بدو خدمت تا کنون در رشته …. تدریس می نمایم. مدرک کنونی من ….. می باشد و سالتحصیلی …… در اموزشگاه …. در مقطع ….. با سمت … درس …. مشغول بودم

در ارتباط با این مشکل که مورد بحث قرار گرفت با نظر سنجی از مدیر آموزشگاه ، دانش آموزان مدرسه و همچنین صحبت با سایر همکاران ورزشی و بازدید از سایر آموزشگاه های دیگر که در امر با نشاط سازی محیط ورزشی اقدامات انجام داده بودند به این نتیجه رسیدم که باید :

1-        اتاق ورزشی از طبقه ی بالای آموزشگاه که یک کلاس معمولی بود به طبقه ی پایین آموزشگاه سابق که محیط بزرگ تر بود انتقال یابد.

2-        یک تابلو به عنوان تابلو ورزشی برای نصب پوستر بخش نامه های ورزشی مربوط به دانش آموزان و روزنامه دیواری تعلق بگیرد.

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  شادابی 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با شادابی 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  شادابی 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با شادابی 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  شادابی 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با شادابی 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با شادابی 

نتیجه گیری در رابطه با شادابی

پیشنهادات در رابطه با شادابی

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با شادابی 

برای دانلود اقدام پژوهی شاداب سازی مدارس و دریافت اقدام پژوهی آموزگار ورزش از لینک خرید استفاده نمایید.