اقدام پژوهی دیرآموزی با موضوع چگونه توانستم دانش آموزم الینا که دیر آموز بود را به درس خواندن علاقه مند کنم

اقدام پژوهی دیرآموزی

اقدام پژوهی دیرآموزی با موضوع چگونه توانستم دانش آموزم الینا که دیر آموز بود را به درس خواندن علاقه مند کنم در قالب ورد و قابل ویرایش

اقدام پژوهی دیرآموزی با موضوع چگونه توانستم دانش آموزم الینا که دیر آموز بود  را به درس خواندن علاقه مند کنم

معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی معلم ابتدایی   را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

ویژگی بارز کودکان دیرآموز مرزی این است که دیر می آموزند و زود فراموش می کنند. در واقع کودکان دیرآموز به دلیل این که توانایی آموختن مواد درسی را کندتر و با صرف وقت بیشتری در کلاس های معمولی دارند در مقایسه با سایر گروه های عقب مانده ذهنی و براساس تعریف نوین عقب ماندگی ذهنی شاید به آن ها عقب مانده ذهنی نمی توان گفت و در واقع بیشتر آن ها نیاز ویژه به توجه خاص و شکیبایی مربیان دارند .در سنین بزرگسالی افراد دیرآموز توانایی سازگاری با محیط را دا رند و قادرند از یک زندگی مستقل برخوردار شوند

تیترهایی که در این اقدام پژوهی دیرآموزی وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  دیرآموزی

پیشگفتار در رابطه با  دیرآموزی 

مقدمه  موضوع در رابطه با دیرآموزی 

شناسایی مسئله در رابطه با  دیرآموزی 

توصیف وضع موجود

اينجانب … مدت …. سال است كه در آموزش و پرورش مشغول خدمت هستم. و هم اكنون نيز در آموزشگاه ….. در پایه ….  مشغول تدريس هستم. خوب نوشتن و صحیح نوشتن یک توانایی ایست که ما به عنوان معلمان   شکوفا کردن این توانایی ها را عهده دار هستیم.در ماه مهر وقتي درس را تدريس مي كردم و با دانش آموزان در کلاس املا كار مي كردم تمام سعي من بر اين بود تا دانش آموزانم مشكلي در نوشتن نداشته باشند. زيرا هر معلّمي آرزو دارد كه دانش آموزانش درس هاي او را بهتر و آسان تر ياد بگيرند و گفته هايش در اعماق وجود دانش آموزان نفوذ كند.در بين اين  دانش آموز ان الینا  به درس خواندن علاقه ای نداشت و در نوشتن املاهم سطح با دانش آموزان ديگر نبود و با مشکلات زیادی از جمله کند نویسی مواجه بود. با تشویق وراهنمایی به درس های کلاس توجّه می کرد . برای انجام فعالیت های نوشتنی از خود علاقه ای نشان نمی داد و زود خسته می شد. درکلاس آرام و قرار نداشت همیشه با بغل دستی اش در حال صحبت بود و با استفاده از روش های مختلف تشویق مدت کوتاهی سر جای خود می نشست.او دانش آموزی دیر آموز بود و این مشکل در دروس دیگر نیز در او به چشم می خورد  بنابراین باخود اندیشیدم چگونه می توانم با تشويق الینا را به درس خواندن و مخصوصا ماده درسی  فارسی و  املاء علاقه مند سازم؟

 گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  دیرآموزی 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با دیرآموزی 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  دیرآموزی 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با دیرآموزی 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  دیرآموزی 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با دیرآموزی 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با دیرآموزی 

نتیجه گیری در رابطه با دیرآموزی

پیشنهادات در رابطه با دیرآموزی

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با دیرآموزی 

برای دانلود اقدام پژوهی دیرآموزی و دریافت اقدام پژوهی آموزگاران ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.