اقدام پژوهی درس املا پایه دوم ابتدایی با موضوع چگونه توانستم ضعف املای دانش آموز پایه دوم را بهبود ببخشم

اقدام پژوهی درس املا پایه دوم ابتدایی

اقدام پژوهی درس املا پایه دوم ابتدایی با موضوع چگونه توانستم ضعف املای دانش آموز پایه دوم را بهبود ببخشم در قالب ورد و قابل ویرایش

اقدام پژوهی درس املا پایه دوم ابتدایی با موضوع چگونه توانستم ضعف املای دانش آموز پایه  دوم را  بهبود ببخشم

معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی معلم ابتدایی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

از آنجایی که دیکته یکی از مهمترین مواد درسی دانش آموزان محسوب می شود. که آن نیز به علت مهم بودن مهارت های نوشتاری است، شاید بتوان دلیل این امر را در عینی بودن مهارتهای نوشتاری دانست که امکان تحلیل مشکلات کودک را فراهم می سازد. با توجه به اهمیت موضوع سعی کردم دقت و تعمق بیشتری در درس املاء دانش آموزان داشته باشم. بنابراین مشکل این دانش آموز فکرم را خیلی مشغول کرده است. از آنجایی که وظیفه شغلیم ایجاب می کرد سعی کردم برای حل این مشکل راه حلهایی پیدا کنم تا شاید بتوان با به کار گرفتن این شیوه ها به کودکانی که به علت ضعف در دیکته به آنها برچسب کم ذهنی ، تنبلی ، حواس پرتی ، عقب مانده زده می شود کمک کرد.

تیترهایی که در این اقدام پژوهی درس املا پایه دوم ابتدایی وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  ضعف در املا

پیشگفتار در رابطه با  ضعف در املا 

مقدمه  موضوع در رابطه با ضعف در املا 

شناسایی مسئله در رابطه با  ضعف در املا 

توصیف وضع موجود

اينجانب …. مدت … سال است كه در آموزش و پرورش مشغول خدمت هستم. و هم اكنون نيز در آموزشگاه …..  مشغول خدمت  هستم. خوب نوشتن و صحیح نوشتن یک توانایی ایست که ما به عنوان معلمان   شکوفا کردن این توانایی ها را عهده دار هستیم.در ماه مهر وقتي درس را تدريس مي كردم و با دانش آموزان در کلاس املا كار مي كردم تمام سعي من بر اين بود تا دانش آموزانم مشكلي در نوشتن نداشته باشند. زيرا هر معلّمي آرزو دارد كه دانش آموزانش درس هاي او را بهتر و آسان تر ياد بگيرند و گفته هايش در اعماق وجود دانش آموزان نفوذ كند.در بين اين   دانش آموز ان امیر حسین در نوشتن املاهم سطح با دانش آموزان ديگر نبود و با مشکلات زیادی از جمله کند نویسی مواجه بود. با تشویق وراهنمایی به درس های کلاس توجّه می کرد . برای انجام فعالیت های نوشتنی از خود علاقه ای نشان نمی داد و زود خسته می شد. درکلاس آرام و قرار نداشت همیشه با بغل دستی اش در حال صحبت بود و با استفاده از روش های مختلف تشویق مدت کوتاهی سر جای خود می نشست. بنابراین باخود اندیشیدم چگونه می توانم با تشويق امیر حسین را به درس املاء علاقه مند سازم؟ امیرحسین اصلاحروف الفبا رایادنگرفته بود .و نه میتوانست بخواند و نه میتوانست چیزی بنویسد.

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  ضعف در املا 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با ضعف در املا 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  ضعف در املا 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با ضعف در املا 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  ضعف در املا 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با ضعف در املا 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با ضعف در املا 

نتیجه گیری در رابطه با ضعف در املا

پیشنهادات در رابطه با ضعف در املا

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با ضعف در املا 

برای دانلود اقدام پژوهی درس املا پایه دوم ابتدایی و دریافت اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.