اقدام پژوهی درس املا اول ابتدایی با موضوع بررسی علل اشکالات در املانویسی دانش آموزان و راهکارهای درمان آن در قالب پژوهش

اقدام پژوهی درس املا اول ابتدایی

اقدام پژوهی درس املا اول ابتدایی با موضوع بررسی علل اشکالات در املانویسی دانش آموزان و راهکارهای درمان آن در قالب ورد و قابل ویرایش

اقدام پژوهی درس املا اول ابتدایی با موضوع بررسی علل اشکالات در املانویسی دانش آموزان و راهکارهای درمان آن

معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی معلم اول ابتدایی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

اصطلاح نارسا نویسی در مورد کودکانی به کار می رود که به رغم داشتن هوش طبیعی بسیار بد می نویسد .این کودکان از نظر جسمی و حسی مشکل قابل ملاحظه ای ندارند . از امکانات محیطی – آموزشی مناسبی برخوردارند و دارای نابهنجاری شدید رفتاری نیستند و در عین حال پیشرفت آموزشی آنها نسبت به بهره هوشی ،سن وامکانات آموزشی شان به مراتب کمتر است .آنان در یک یا چند ماده درسی که مربوط به نوشتن و املا است به وضوح مشکل دارند.نارسا نویسی اختلاللی ویژه در یادگیری محسوب می شود .نارسا نویسی در مورد کودکانی به کار می رود که به رغم برخورداری از هوش طبیعی بسیار بد می نویسند معمولا این کودکان از نظر حواس بینایی،شنوایی و…سالم هستند .از امکانات خانوادگی و آموزشی وبه طور کلی از محیط مناسبی برخوردارند دارای نابهنجاری شدید اخلاقی نیستند.با وجود همه ی این ها پیشرفت آموزشی و درسی آنها به طور قابل ملاحظه ای کمتر از بهره ی هوشی سن و امکانات آموزشی است که آنها از آن برخوردارند.این دسته از دانش آموزان در یک یا چند ماده ی درسی که به طور مستقیم یا غیر مستقیم به نوشتن املا مربوط است مشکل دارند.

تیترهایی که در این اقدام پژوهی درس املا اول ابتدایی وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  املا نویسی

پیشگفتار در رابطه با  املا نویسی 

مقدمه  موضوع در رابطه با املا نویسی 

شناسایی مسئله در رابطه با  املا نویسی 

توصیف وضع موجود

اینجانب…………….. آموزگار مقطع ابتدایی پس از فارغ التحصیل شدن از تربیت معلم در سال ………. در آموزش و پرورش شهرستان محل زندگی ام یعنی …………. مشغول به کار شدم . مدت ………… سال سابقه خدمت تجربی در آموزش و پرورش  دارم .

اکرم  دختری 7 ساله است که در یکی از مدارس دولتی ………….  درس  می خواند . اکرم  تنها فرزند خانواده می‌باشد که در حال حاضر با والدینش در علی آبادکتول زندگی می‌کند ، پدرش آزاده ی جنگ تحمیلی و جانباز  است و در طول سال های قبل به دلیل موقعیت شغلی بیشتر از خانه و فرزندش دور بوده ولی با توجه به بزرگتر شدن اکرم خوشبختانه در کنار خانواده است.

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  املا نویسی 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با املا نویسی 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  املا نویسی 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با املا نویسی 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  املا نویسی 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با املا نویسی 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با املا نویسی 

نتیجه گیری در رابطه با املا نویسی

پیشنهادات در رابطه با املا نویسی

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با املا نویسی 

برای دانلود اقدام پژوهی درس املا اول ابتدایی و دریافت اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.