اقدام پژوهی دبیر زبان انگلیسی با موضوع استفاده از هوش هيجاني دانش آموزان كلاس هفتم

اقدام پژوهی دبیر زبان انگلیسی

اقدام پژوهی دبیر زبان انگلیسی با موضوع هوش هيجاني

اقدام پژوهی دبیر زبان انگلیسی با موضوع چگونه توانستم با استفاده از هوش هيجاني دانش آموزان كلاس هفتم را به درس زبان انگليسي علاقه مند نمايم

بانک فایل علاقمندی به درسی معلمان تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی دبیر زبان  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

امروزه یادگیری زبان انگلیسی یک ضرورت انکار ناپذیر است . چرا که زبان انگلیسی ، زبان علم است و آموزش رشته های مختلف در سطوح عالی و تولید علم به زبان انگلیسی صورت می گیرد. با افزایش روند جهانی سازی ارتباطات بین المللی ، برنامه های رادیویی وتلویزیونی، تجارت جهانی و آموزش علوم جدید همگی به زبان انگلیسی صورت می گیرند و عدم آشنایی به این زبان برابر با عدم زندگی در دنیای مدرن امروزی است. زبان انگلیسی از زبان های زنده و بین المللی دنیاست که پر طرفدارترین زبان مکالمه ای دنیاست.و آنچه که این زبان را به زبان های دیگر جهان متمایز می کند، یادگیری آسان و روان و آسان بودن در به کار بردن این زبان در مکالمه است.

آموختن این زبان برای دانش آموزان امری جدایی ناپذیر با پیشرفت تحصیلی می باشد. بر این اساس ، هدف کلی از پرداختن به این پژوهش ، علاقه مندی دانش آموزان به یادگیری واژه ها و در نتیجه خواندن و درک مفاهیم زبان انگلیسی بوده است. به دلیل روشن تر  هدف این پزوهش این بود که پس از اجرای طرح، میزان علاقه مندی دانش آموزان به یادگیری خواندن و درک مفاهیم درس زبان انگلیسی از 30 درصد به 70 درصد افزایش یابد.

تیترهایی که در این اقدام پژوهی دبیر زبان انگلیسی وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  علاقمندی به درس

پیشگفتار در رابطه با  علاقمندی به درس 

مقدمه  موضوع در رابطه با علاقمندی به درس 

شناسایی مسئله در رابطه با  علاقمندی به درس 

توصیف وضع موجود

اینجانب ……… مدت …… سال است که در آموزش و پرورش مشغول خدمت هستم و هم اکنون در آموزشگاه دوره ….. متوسطه ………… مشغول تدریس زبان انگلیسی هستم. در یکی از کلاس هایم به نام کلاس ….برای  مشخص کردن مساله ی ذکر شده، در اوایل سال تحصیلی …………از شاخص های کیفی و کمی جهت گردآوری داده ها استفاده نمودم.

 گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  علاقمندی به درس 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با علاقمندی به درس 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  علاقمندی به درس 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با علاقمندی به درس 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  علاقمندی به درس 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با علاقمندی به درس 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با علاقمندی به درس 

نتیجه گیری در رابطه با علاقمندی به درس

پیشنهادات در رابطه با علاقمندی به درس

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با علاقمندی به درس 

برای دانلود اقدام پژوهی دبیر زبان انگلیسی و دریافت اقدام پژوهی معلم زبان انگلیسی از لینک خرید استفاده نمایید.