اقدام پژوهی معلم سوم دبستان با موضوع یادگیری عمل ضرب با رویکرد توصیفی

اقدام پژوهی معلم سوم دبستان

اقدام پژوهی یادگیری عمل ضرب با رویکرد توصیفی

اقدام پژوهی ضرب برای معلم سوم دبستان با موضوع چگونه توانستم دانش آموزانم را به یادگیری عمل ضرب با رویکرد توصیفی علاقه مند سازم دقیق و کامل در قالب ورد

معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی معلم سوم ابتدایی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

در یک نظام آموزشی هر چه میزان تشکل های دانش آموزی گسترده تر باشد، می توان نظام آموزشی رادمکراتیک خواند وبنابراین زمینه ی تربیت افرادی اجتماعی در این مدارس بیشتر خواهد بود. بعد از خانه، مدرسه بهترین زمینه برای تعلیم عدالت وقانون به دانش آموزان است. در مدارس یکی از اهداف مهم ایجاد برابری حقوق شهروندی در میان تمام دانش آموزان می باشد. در واقع مدارس هر چه بیشتر بتواند دانش آموزانی، با حقوق برابر در خود داشته باشد از نظر اجتماعی محیط دمکراتیک فراگیر خواهندبود. دانش آموزان در لوای حقوق حقه خود وارد اجتماع می شوندو مسئولیت پذیری را یاد می گیرند(کنایت، 2000 ).

جو مدرسه ای که بر اساس اصول دمکراتیک ادره می شود، نسبت به مدرسه ای که در فضای رعب واستبدادی اداره می شود و مسئولان آن از شیوه های آموزشی دمکراتیک بهره نمی گیرند، برای آموزش شهروندان جوانی که قرار است شیوه های دمکراتیک را در زندگی آتی خود به کار گیرند بسیار کارآتر واثربخش تر می باشد.

تیترهایی که در این اقدام پژوهی ضرب وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  جدول ضرب

پیشگفتار در رابطه با  جدول ضرب 

مقدمه  موضوع در رابطه با جدول ضرب 

شناسایی مسئله در رابطه با  جدول ضرب  

دانلود اقدام پژوهی ضرب

توصیف وضع موجود

اینجانب ………….مدت ……….سال است که در آموزش و پرورش مشغول خدمت هستم و اکنون در پایه سوم ابتدایی در حال تدریس به تعداد ….. دانش آموز هستم. از آنجا که مفهوم ضرب در پایه سوم یکی از مفاهیم کاربردی در زندگی می باشد ،تصمیم گرفتم بوسیله راهکار های خلاقانه و روش تدریس ایفای نقش و نمایشی این مفهوم را در دانش آموزانم نهادینه سازم.  بنابراین تصمیم گرفتم که از طریق اقدام پژوهی یعنی پژوهش در عمل  این کا ر را انجام دهم. حال با توجه به اینکه اقدام پژوهی دارای چرخه ای است که برای حل مسئله بوجود آمده باید این چرخه را انجام  داد.

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  جدول ضرب 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با جدول ضرب 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  جدول ضرب 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با جدول ضرب 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  جدول ضرب 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با جدول ضرب 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با جدول ضرب 

نتیجه گیری در رابطه با جدول ضرب

پیشنهادات در رابطه با جدول ضرب

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با جدول ضرب 

برای دانلود اقدام پژوهی جدول ضرب سوم دبستان و دریافت دانلود اقدام پژوهی معلم دوره ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.