اقدام پژوهی برای معلم ابتدایی با موضوع چگونه توانستم دانش آموزانم را با نشاط کنم

اقدام پژوهی برای معلم ابتدایی

اقدام پژوهی برای معلم ابتدایی با موضوع چگونه توانستم دانش آموزانم را با نشاط کنم نمونه ای دقیق و کامل در قالب ورد و قابل ویرایش

اقدام پژوهی برای معلم ابتدایی با موضوع چگونه توانستم دانش آموزانم را با نشاط کنم

معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی معلم دبستان  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

معلم آهنگ و فضا و جو کلاس را تنظیم و برقرار می سازد . چنانچه قرار باشد که روح دانش آموزپرورش و رشد یابد باید این روند از روح معلم آغاز گردد. حال چنانچه روح معلم افسرده و ناتوان باشد ،شانس ناچیزی برای تقویت و مراقبت از روح دانش آموزان وجود خواهد داشت .معلمانی که حضور توانمند خود را هر روز در کلاس نمی توانند ارائه نمایند ،آنان از لحاظ انتقال فکر با دانش آموزان هماهنگ نیستند و جهت پا سخگویی به نیازهای دانش آموزان آمادگی ندارند.هر معلم باید با توجه به هر گونه نقص در درک و دریافت دانش آموز نه بعنوان نقصی در خود توجه نماید و تلاشی کند تا در خود توانایی کشف روشهای جدید را به وجود آورد.معلم باید این امکان را داشته باشد تا بهترین روش ممکن  را انتخاب کند.توانایی در کشف روشهای جدید،عدم وابستگی کورکورانه به یک روش و رد کردن سایر روشها را در تربیت دانش آموزان ،مدنظر قرار دهد بنابراین بهترین روش روشی خواهد بود که به همه دشواریهایی که دانش آموز تحمل دهد،که در حقیقت باید گفت آن یک روش نیست بلکه یک هنر است. معلمان تا حد زیادی قادرند که با تدابیر و هنرمندی خود در دانش آموزان ایجادرغبت نمایند.اگردانش آموزان آگاه شوند که چه باید بخوانند ؟چرا باید بخوانند؟

تیترهایی که در این اقدام پژوهی برای معلم ابتدایی وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  نشاط

پیشگفتار در رابطه با  نشاط 

مقدمه  موضوع در رابطه با نشاط 

شناسایی مسئله در رابطه با  نشاط 

توصیف وضع موجود

اینجانب …… ……….. آموزشگاه ………..شهرستان ……. هستم. بنده مدت …….. سال است که در آموزش و پرورش در حال خدمت می باشم. در کلاس من  ………… نفر دانش آموز وجود دارد که از لحاظ سطح علمی و فرهنگی در سطح بالایی قرار دارند. و امکانات خوبی در دسترس ایشان است. در سال تحصیلی اخیر در ابتدای سال تحصیلی پی بردم که دانش آموزان کلاس رغبت و نشاط کافی برای انجام کارهای خلاقانه  ندارند. این مسئله فکر مرا به خود مشغول نمود تا حدی که در جهت مشخص شدن این مسئله از طریق مشاهد ، مصاحبه ، آزمون و مطالعه اقدام نمودم که اولیای دانش آموزان اذعان به بی انگیزگی فرزندانشان در منزل داشتند و همچنین معلمان و دیگر عوامل اجرایی از بی رغبتی و بی حوصلگی دانش آموزان شکایت داشتند.

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  نشاط 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با نشاط 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  نشاط 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با نشاط 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  نشاط 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با نشاط 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با نشاط 

نتیجه گیری در رابطه با نشاط

پیشنهادات در رابطه با نشاط

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با نشاط 

برای دانلود اقدام پژوهی برای معلم ابتدایی و دریافت  نمونه اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.