اقدام پژوهی برای معلمان پنجم ابتدایی با موضوع چگونه مي توانم پرخاشگري را در محمد برطرف سازم

اقدام پژوهی برای معلمان پنجم ابتدایی

اقدام پژوهی برای معلمان پنجم ابتدایی با موضوع چگونه مي توانم پرخاشگري را در محمد برطرف سازم دقیق و کامل در قالب ورد و قابل ویرایش

اقدام پژوهی برای معلمان پنجم ابتدایی با موضوع چگونه مي توانم پرخاشگري را در محمد برطرف سازم

معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی معلم ابتدایی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

براي شناخت هرچه بيشتر مشكل محمد مي بايست اطلاعات لازم و دقيق جمع آوري مي شد.لذا با استفاده از روشها ي گوناگون من جمله؛مشاهده رفتار و وضعيّت زندگي خانوادگي ،مصاحبه با خود دانش آموز، مادرش و اوليا ي مدرسه ، ليست نمرات و پرسشنامه،اطلاعات لازم جمع آوري شد.البته چون امكان مشاهده طولاني و غير مستقيم براي اينجانب فراهم نبود و از طريق مشاهده مستقيم هم اطلاعات چندان زيادي حاصل نشد لذا ترجيح دادم از طريق ساير روشهاي ممكن من جمله؛مصاحبه با مادرش و رفتن به منزل، مصاحبه با آموزگار، مدير ومعاونان دبستان ، پرسشنامه كتبي و فرم اطلاعاتي نمرات،استفاده نمايم.

تیترهایی که در این اقدام پژوهی برای معلمان پنجم ابتدایی وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  پرخاشگری

پیشگفتار در رابطه با  پرخاشگری 

مقدمه  موضوع در رابطه با پرخاشگری 

شناسایی مسئله در رابطه با  پرخاشگری 

توصیف وضع موجود

محمد –دانش آموز پايه پنجم-پسر يازده ساله اي كه قدي متوسط داشت با چهر ه اي سبزه و چشماني تيز. سر و وضع او بسيار نامناسب و داراي اختلالات رفتاري و عاطفي بود.به گفته ي خودش در سال 85 به همراه خانواده از روستا به شهر آمده و از اين شهر هم خوشش نمي آمد . رابطه خوبي با دانش آموزان و همسايگان برقرار نكرده بود.سال گذشته با نمرات 10 و 12 قبول شده بود .نه درس مي خواند ، نه اخلاق خوبي داشت. و در خانواده اي آسيب پذير زندگي مي كرد. پدر و مادرش تحت پوشش بهزيستي و در خانه هاي سازماني بهزيستي سكونت دارند.او در يك خانواده پنج نفره ؛شامل پدر ، مادر ، يك برادر بزرگتر و يك برادر كوچكتر زندگي مي كند. پدرش به علت موج انفجار در جبهه هاي جنگ ايران و عراق و همچنين تصادف با اتومبيل جزء بيماري هاي روان تحت پوشش بهزيستي  مي باشد.مادرش ، بي سواد و با كارگري در خانه هاي مردم مخارج زندگي را تامين مي كند.برادر بزرگش در پايه سوم راهنمايي درس مي خواند و به اظهار مادرش وضعيت تحصيليش بد نيست و برادر كوچكش كه در كلاس پيش دبستاني بود  مورد رضايت مربي و اولياي مدرسه نمي باشد.

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  پرخاشگری 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با پرخاشگری 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  پرخاشگری 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با پرخاشگری 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  پرخاشگری 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با پرخاشگری 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با پرخاشگری 

نتیجه گیری در رابطه با پرخاشگری

پیشنهادات در رابطه با پرخاشگری

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با پرخاشگری 

برای دانلود اقدام پژوهی برای معلمان پنجم ابتدایی و دریافت اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.