اقدام پژوهی برای معلمان مقطع دبستان با موضوع چگونه توانستم استرس دانش آموزم را کاهش دهم و رضایت دانش آموزان ، اولیا و سایر همکاران را در این زمینه جلب نمایم

اقدام پژوهی برای معلمان مقطع دبستان

اقدام پژوهی کاهش استرس

اقدام پژوهی برای معلمان مقطع دبستان چگونه توانستم استرس دانش آموزم را کاهش دهم و رضایت دانش آموزان ، اولیا و سایر همکاران را در این زمینه جلب نمایم در قالب ورد

اقدام پژوهی برای معلمان مقطع دبستان با موضوع چگونه توانستم استرس  دانش آموزم را کاهش دهم و رضایت دانش آموزان ، اولیا و سایر همکاران را در این زمینه جلب نمایم 

معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در همکاری مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی آموزگار ابتدایی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

در پیدایش استرس عوامل متعدد اجتماعی، فرهنگی و خانوادگی به عنوان زمینه سازهای محیطی با استعداد زمینه ای ژنتیک همراه شده و علا یم خود را در سنین کودکی و نوجوانی به تدریج آشکار می سازد.

▪ استرس آشکار: بیانگر احساس افراد مورد مطالعه درخصوص احساس تنش، بیم از آینده، ناآرامی، خودخوری، برانگیختگی و فعال سازی سیستم خودمختار (سمپاتیک و پاراسمپاتیک) است.

▪ استرس پنهان: به تفاوت های فردی نسبتا ثابتی در مستعد بودن به ابتلا به استرس اشاره می کند که از آن طریق بین افراد در آمادگی داشتن ادراک موقعیت های پراسترسی مثل تجربه خطر یا موقعیت های تهدیدکننده تمایز گذاشته می شود و پاسخ به چنین موقعیت هایی با شدت بالا ی عکس العمل های استرس آشکار همراه است.

تیترهایی که در این اقدام پژوهی برای معلمان مقطع دبستان وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  همکاری

پیشگفتار در رابطه با  همکاری 

مقدمه  موضوع در رابطه با همکاری 

شناسایی مسئله در رابطه با  همکاری 

توصیف وضع موجود

اینجانب …آموزگار مدت …. سال است که در آموزش و پرورش در حال خدمت می باشم. بنده در این آموزشگاه در پایه پنجم و ششم به صورت چند پایه تدریس می کنم.  در کلاس من دانش آموزانی در حال درس خواندن هستند که از وضعیت درسی خوبی برخوردارند. در میان این دانش آموزان کودکی به نام فاطمه .ر وجود دارد که در اوایل سال تحصیلی دچار استرس و اضطراب شدیدی بود به طوری که مرا واقعا به فکر وا می داشت و موجب اضطراب من و هم کلاسی هایش شده بود. او همواره رنگ و رویش سفید بود. در پرسش های کلاسی دستپاچه می شد و دست و پایش را گم می کرد.سر کلاس آرام و قرار نداشت و همیشه به دستشویی و آبخوری می رفت بر اثر استرس و اضطراب گاهی حالت تهوع داشت و واقعا باعث اضطراب من شده بود . تا جایی که تصمیم گرفتم به او کمک نمایم و اقدام پژوهی خود را پیرامون کمک به مشکلات وی به مرحله اجرا در بیاورم.

 گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  همکاری 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با همکاری 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  همکاری 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با همکاری 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  همکاری 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با همکاری 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با همکاری 

نتیجه گیری در رابطه با همکاری

پیشنهادات در رابطه با همکاری

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با همکاری 

برای دانلود اقدام پژوهی برای معلمان مقطع دبستان و دریافت اقدام پژوهی آموزگاران ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.