اقدام پژوهی برای آموزگار دوم دبستان با موضوع چگونه توانستم مشکل عدم اعتماد به نفس را در مریم دانش آموز پایه دوم بر طرف کنم

اقدام پژوهی برای آموزگار دوم دبستان

اقدام پژوهی برای آموزگار دوم دبستان با موضوع چگونه توانستم مشکل عدم اعتماد به نفس را در مریم دانش آموز پایه دوم بر طرف کنم در قالب ورد

اقدام پژوهی برای آموزگار دوم دبستان با موضوع چگونه توانستم مشکل عدم اعتماد به نفس را در مریم دانش آموز پایه دوم  بر طرف کنم

معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی معلم ابتدایی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

کودک کمرو هر چند که برای دیگران ناراحتی ورنجش ایجاد نمی کند لکن ممکن است به علت دنج تاشی از احساس نا امنی وبی کفایتی در خود جزء ناشادترین کودکان باشد. درنتیجه پیوسته بد نیای درون خویش پناه می برد. و اگر در مورد رفتار غیر اجتماعی این قبیل کودکان و نوجوانان چاره ای اندیشیده نشود احتمالا خطرناکترین و مساعد ترین وضع را برای ابتلاء به اسکیزو فرنی (جنون خواهند داشت . هر چند که همه کودکان کمرو و منزوی به بیماری روانی دچار

نمی شوند لکن تعدادی از آنان قربانی این بیماری خواهند بود.کمرویی، کم رویی و انزوا طلبی عارضه ای است که باعث می شود کودک و نوجوان از برقرار کردن ارتباط با افراد و محیط خارج دوری کنند. این کودکان و نوجوانان نوعاً با تقلیل یافتن علایق ذهنی و عاطفی نسبت به اطرافیان خود از داشتن دوستان نزدیک و صمیمی محروم اند. نوجوانی که کم رو و گوشه گیر است، معمولاً از حضور در فعالیت های جمعی سرباز می زند و فقط با تک دوست خود که نوعاً به او بسیار وابسته می شود اوقات خود را سپری می کند

تیترهایی که در این اقدام پژوهی برای آموزگار دوم دبستان وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  اعتماد به نفس

پیشگفتار در رابطه با  اعتماد به نفس 

مقدمه  موضوع در رابطه با اعتماد به نفس 

شناسایی مسئله در رابطه با  اعتماد به نفس 

توصیف وضع موجود

اینجانب ……………………دارای ………….سال سابقه کار در آموزش و پرورش می باشم و هم اکنون در پایه  دوم آموزشگاه …. مشغول تدریس می باشم در سال تحصیلی اخیر متوجه مشکل جدی یکی از دانش آموزانم به نام مریم در رابطه با  عدم اعتماد به نفس و کمرویی وی شدم. او در لباس پوشیدن همیشه لباسهای او پاکیزه است ولی آنها را نامرتب می پوشد و نیز گاهی اوقات ازعطرهم استفاده می کند، ناخن های خود را همیشه کوتاه می کند وسعی می کند که نظافت خود را همیشه رعایت کند. این دانش آموز برروی کلاس همیشه ساکت و آرام است و معمولأ برای نشستن چه در کلاس وچه در حیاط گوشه ی آخر در کنج را انتخاب می کند، صبحت نمی کند مگر در مواقعی که سوالی از او بپرسیم که آن وقت هم تلاش می کند با سرعت جواب را بدهد و آرام بگیرد و اگرجواب را نداند به من نگاه می کند وهیچ جوابی نمی دهد و وقتی از او میخواهم صحبت کند فقط به من نگاه می کند.درزنگ ورزش با دیگر دانش آموزان بازی نمی کند وتنها در گوشه ای از مدرسه می ایستد وبه آنها نگاه می کند. در زنگ های تفریح بارها وبارها مشاهده شده که فقط در گوشه ای می ایستد و یا نشسته و سنگ های در دستش را به هم می کوبد.تابحال دیده نشده با دانش آموز دیگری در حال گفت وگووقدم ردن باشد.در کلاس ازحق خود دفاع نمی کند و فقط  سرش را پایین می اندارد. بنا بر این لازم بود که روی مشکل وی و راهکار های برطرف نمودن این مشکل به طور جدی کار شود.

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  اعتماد به نفس 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با اعتماد به نفس 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  اعتماد به نفس 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با اعتماد به نفس 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  اعتماد به نفس 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با اعتماد به نفس 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با اعتماد به نفس 

نتیجه گیری در رابطه با اعتماد به نفس

پیشنهادات در رابطه با اعتماد به نفس

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با اعتماد به نفس 

برای دانلود اقدام پژوهی برای آموزگار دوم دبستان و دریافت اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.