اقدام پژوهی انشا کلاس دوم ابتدایی با موضوع چگونه توانستم دانش آموزان پایه دوم آموزشگاه را به درس جمله سازی که زمینه انشا نویسی است علاقه مند نمایم

اقدام پژوهی انشا کلاس دوم ابتدایی

اقدام پژوهی انشا کلاس دوم ابتدایی چگونه توانستم دانش آموزان پایه دوم آموزشگاه را به درس جمله سازی که زمینه انشا نویسی است علاقه مند نمایم در قالب ورد

اقدام پژوهی انشا کلاس دوم ابتدایی با موضوع چگونه توانستم دانش آموزان پایه دوم آموزشگاه را به درس جمله سازی که زمینه انشا نویسی است علاقه مند نمایم

معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در علاقمندی به درس مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی معلم ابتدایی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

نوشتن نخستين  نشانة با سوادي است و اهميت صحيح نوشتن كلمات به اندازه اي است كه مردم عموماً غلط نوشتن كلمات را بارزترين نشانة بي سوادي مي دانند ، اهميت نوشتن و نياز به صحيح نوشتن در ايجاد ارتباط با ديگران بر كسي پوشيده نيست . چرا كه آدمي اجتماعي است و نمي تواند از ارتباط با افراد اجتماع صرف نظر كند و به ناچار جنبه هايي از شخصيتش در نوشته هايش مانند ، نامه هاي دوستانه و رسمي و تجاري و درخواست ها و مكاتبات ، جلوه مي كند و از آنجا كه بيشتر مشاغلي كه افراد تحصيل كرده در اجتماع دارند به صحيح و دقيق نوشتن نياز دارد . به همين جهت از ابتداي آموزش رسمي خواندن و نوشتن ، به كودكانمان مي آموزيم كه چگونه بنويسند و اقداماتي در اين باره انجام مي دهيم تا بتوانند آموخته هاي خويش را در هر موقعيتي به كار بندند . جامعه نيز از دانش آموزاني كه در مدارس درس مي خوانند انتظار دارند كلمات زبان رسمي خود را صحيح بنويسند و اين انتظار به حق است و به جاست كه وزارت آموز ش و پرورش از راه هاي مختلف براي رسيدن به اين مقصود و برآوردن اين انتظار اقدام كند

تیترهایی که در این اقدام پژوهی انشا کلاس دوم ابتدایی وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  علاقمندی به درس

پیشگفتار در رابطه با  علاقمندی به درس 

مقدمه  موضوع در رابطه با علاقمندی به درس 

شناسایی مسئله در رابطه با  علاقمندی به درس 

توصیف وضع موجود

اینجانب ….. آموزگار پایه دوم ابتدایی آموزشگاه ….. مدت …. سال و …. ماه است که در آموزش و پرورش مشغول خدمت می باشم و در کلاس فوق با …. نفر دانش آموز در حال تدریس هستم.از آنجا که دانش آموزانم در درس جمله نویسی ضعیف بودند و جمله نویسی پیش نیاز انشا نویسی است،به همين دليل بر آن شدم كه جمله نويسي را از حالت خسته كننده و تكراري نجات دهم و با تنوع در نحوة آموزش آن درس را براي فراگيران شيرين و جذاب كنم و آن را به صورت درسي مشاركتي و فعال و خلاق تبديل كنم و دقت و عادت به درست نويسي كلمات و جمله نويسي را در آنها تقويت كنم . براي همين با مشورت صاحب نظران و همكاران چنين موضوعي را جهت پژوهش انتخاب كردم . چگونه توانستم دانش آموزان را به درس جمله سازي كه زمينه انشا نويسي است علاقه مند سازم؟

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  علاقمندی به درس 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با علاقمندی به درس 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  علاقمندی به درس 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با علاقمندی به درس 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  علاقمندی به درس 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با علاقمندی به درس 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با علاقمندی به درس 

نتیجه گیری در رابطه با علاقمندی به درس

پیشنهادات در رابطه با علاقمندی به درس

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با علاقمندی به درس 

برای دانلود اقدام پژوهی انشا کلاس دوم ابتدایی و دریافت اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.