اقدام پژوهی املا پایه سوم ابتدایی با موضوع چگونه توانستم مشکل ستایش را که در زمینه نوشتن املا بسیار دلهره و اضطراب داشت بهبود بخشم

اقدام پژوهی املا پایه سوم ابتدایی

اقدام پژوهی املا پایه سوم ابتدایی

اقدام پژوهی املا پایه سوم ابتدایی با موضوع چگونه توانستم مشکل ستایش را که در زمینه نوشتن املا بسیار دلهره و اضطراب داشت بهبود بخشم

معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی معلم ابتدایی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

از آنجایی که دیکته یکی از مهمترین مواد درسی دانش آموزان محسوب می شود. که آن نیز به علت مهم بودن مهارت های نوشتاری است، شاید بتوان دلیل این امر را در عینی بودن مهارتهای نوشتاری دانست که امکان تحلیل مشکلات کودک را فراهم می سازد. با توجه به اهمیت موضوع سعی کردم دقت و تعمق بیشتری در درس املاء دانش آموزان داشته باشم. بنابراین مشکل این دانش آموز فکرم را خیلی مشغول کرده است. از آنجایی که وظیفه شغلیم ایجاب می کرد سعی کردم برای حل این مشکل راه حلهایی پیدا کنم تا شاید بتوان با به کار گرفتن این شیوه ها به کودکانی که به علت ضعف در دیکته به آنها برچسب کم ذهنی ، تنبلی ، حواس پرتی ، عقب مانده زده می شود کمک کرد.

 

تیترهایی که در این اقدام پژوهی املا پایه سوم ابتدایی وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  اضطراب

پیشگفتار در رابطه با  اضطراب 

مقدمه  موضوع در رابطه با اضطراب 

شناسایی مسئله در رابطه با  اضطراب 

توصیف وضع موجود

اينجانب ….. مدت …. سال است كه در آموزش و پرورش مشغول خدمت هستم. و هم اكنون نيز در آموزشگاه … مشغول تدريس در پايه اول هستم. خوب نوشتن و صحیح نوشتن یک توانایی ایست که ما به عنوان معلمان   شکوفا کردن این توانایی ها را عهده دار هستیم.در ماه مهر وقتي درس را تدريس مي كردم و با دانش آموزان در کلاس املا كار مي كردم تمام سعي من بر اين بود تا دانش آموزانم مشكلي در نوشتن نداشته باشند. زيرا هر معلّمي آرزو دارد كه دانش آموزانش درس هاي او را بهتر و آسان تر ياد بگيرند و گفته هايش در اعماق وجود دانش آموزان نفوذ كند.در بين اين دانش آموز ان ستایش در نوشتن املاهم سطح با دانش آموزان ديگر نبود با تشویق وراهنمایی به درس های کلاس توجّه نمی کرد . اضطرا ب فراوانی در نوشتن املا داشت .برای انجام فعالیت های نوشتنی از خود علاقه ای نشان نمی داد و زود خسته می شد. درکلاس آرام و قرار نداشت همیشه با بغل دستی اش در حال صحبت بود و با استفاده از روش های مختلف تشویق مدت کوتاهی سر جای خود می نشست. بنابراین باخود اندیشیدم چگونه می توانم با تشويق ستایش را به درس املاء علاقه مند سازم؟

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  اضطراب 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با اضطراب 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  اضطراب 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با اضطراب 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  اضطراب 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با اضطراب 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با اضطراب 

نتیجه گیری در رابطه با اضطراب

پیشنهادات در رابطه با اضطراب

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با اضطراب 

برای دانلود اقدام پژوهی املا پایه سوم ابتدایی و دریافت اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.