اقدام پژوهی افت تحصیلی در مقطع ابتدایی با موضوع چگونه توانستم مانع افت تحصیلی در دانش آموزان ابتدایی شوم

اقدام پژوهی افت تحصیلی در مقطع ابتدایی

اقدام پژوهی افت تحصیلی در مقطع ابتدایی با موضوع چگونه توانستم مانع افت تحصیلی در دانش آموزان ابتدایی شوم در قالب ورد و قابل ویرایش

اقدام پژوهی افت تحصیلی در مقطع ابتدایی با موضوع چگونه توانستم مانع افت تحصیلی در دانش آموزان ابتدایی شوم

معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی معلم ابتدایی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

تربیت فرزند با همۀ سادگی و طبیعی بودن از کارهای دشوارومسؤلیت های سخت وسنگین است.  تا روزی که طفل خرد سال و در آغوش مادر است نگهداری او برای والدین یک مشکل است، روزی که به راه می افتد این دشواری به گونه ای دیگر رخ می نمایدوزمانی که به مدرسه وکلاس درس وارد می شود وآغاز فراگیری علم و دانش های گونا گون می رسد ،این سختی دو چندان می شود.

همهً آنهایی که به مدرسه میروند به یک میزان توفیق پیشرفت ندارندوهمۀ آ نان که در سایۀ لطف و عنایت و زحمت والدین و مربیان قرار می گیرند، به یک درجه رشد نمی کنند.  برای عده ای مسألۀ افت تحصیلی پیش می آید که علت آن خواه موجه ویا غیرموجه برای والدین و مربیان مشکل آفرین است وطبیعی است که باید در این مورد تدابیر خاصی اندیشیده ومشکل بر طرف شود. اساس این پژوهش دانش آموزانی را در بر می گیرد  که دلیل عقب ماندگی درسی آن ها ذهنی وارثی نبوده ، بلکه در عین داشتن هوش و استعداد کافی از دروس و برنامه های تحصیلی عقب مانده اند و نمی توانند همگام با دیگر دانش آموزان پیش بروند ودر به دست آوردن موفقیت های تحصیلی دشواری هایی برای خود و دیگران می آفرینند.

تیترهایی که در این اقدام پژوهی افت تحصیلی در مقطع ابتدایی وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  ضعف درسی

پیشگفتار در رابطه با  ضعف درسی 

مقدمه  موضوع در رابطه با ضعف درسی 

شناسایی مسئله در رابطه با  ضعف درسی 

توصیف وضع موجود

اينجانب ……….آموزگار ……….. آموزشگاه ………. هستم. مدت ………سال است كه در آموزش و پرورش خدمت مي كنم كه از اين مدت …. سال در خدمت دانش آموزان پايه …….. بوده ام.

از ابتدای سال تحصیلی در موارد متعدد متوجه شدم که آزمون های کتبی و شفاهی بسیاری که به عمل می آوردم و روش تدریس های متعدد و فعال که به کار می گرفتم تعدادی از دانش آموزانم نمرات پائین تر از حد انتظار کسب می کنند و شدیداً دچار افت تحصیلی هستند.این دانش آموزان حتی سرکلاس هنگام تدریس یا حل کردن تمرینات علاقه ای از خود نشان نمی دادند و من نیز مجبور به استفاده از راه حل های موقت جهت جلب توجه آنها نسبت به درس بودم .      هر بار پس از تصحیح  برگه های امتحانی واقعاً نگران می شدم و به این فکر می کردم که چرا اینگونه است ؟ و چگونه می توانم این وضعیت نامطلوب را تغییر دهم

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  ضعف درسی 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با ضعف درسی 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  ضعف درسی 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با ضعف درسی 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  ضعف درسی 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با ضعف درسی 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با ضعف درسی 

نتیجه گیری در رابطه با ضعف درسی

پیشنهادات در رابطه با ضعف درسی

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با ضعف درسی 

برای دانلود اقدام پژوهی افت تحصیلی در مقطع ابتدایی و دریافت اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.