نمونه اقدام پژوهی ایجاد رقابت سالم بین دانش آموزان ابتدایی

نمونه اقدام پژوهی معلم پایه چهارم

اقدام پژوهی ایجاد رقابت سالم

نمونه اقدام پژوهی رقابت سالم آماده سازی شده برای معلم پایه چهارم با قابلیت ایجاد تغییرات و استفاده معلمان ابتدایی  با موضوع چگونه توانستم حس حسادت دانش آموزان کلاس چهارم فعال را به رقابت تبدیل کنم

بانک فایل معلمان : گویا طرح تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام با موضوع ایجاد رقابت سالم و پویا پژوهی معلم چهارم ابتدایی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

دانلود نمونه اقدام پژوهی با موضوع ایجاد رقابت سالم بین دانش آموزان

هم اکنون میتوانید نمونه اقدام پژوهی ایجاد رقابت سالم بین دانش آموزان ابتدایی را از وبسایت معلمان پژوهشگر زیر مجموعه بانک فایل معلمان : گویا طرح دانلود کنید .

با مراجعه به انتهای همین صفحه میتوانید دانلود کنید.

نمونه اقدام پژوهی ایجاد رقابت سالم بین دانش آموزان ابتدایی را باموضوع چگونه توانستم  حس رقابت سالم و فعال را بین دانش آموزان کلاس …. ابتدایی ایجاد کنم در 26 صفحه فایل ورد و با قابلیت ویرایش از معلمان پژوهشگر زیر مجموعه بانک فایل معلمان میتوانید دانلود کنید.

سرفصل های موجود در اقدام پژوهی رقابت سالم

تیترهایی که در این نمونه اقدام پژوهی ایجاد رقابت سالم بین دانش آموزان آماده سازی شده برای معلم پایه چهارم با قابلیت استفاده همه معلمان ابتدایی وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  حسادت

پیشگفتار در رابطه با  حسادت 

مقدمه  موضوع در رابطه با حسادت 

شناسایی مسئله در رابطه با  حسادت 

توصیف وضع موجود

اینجانب …..     ………. آموزشگاه …… شهرستان …. مدت ….. سال است که در آموزش و پرورش در حال خدمت می باشم .و هم اکنون در آموزشگاه …. در سمت معلم پایه ……… تدریس می کنم. مساله ای که بنده با آن مواجه شدم وباعث شد که تغییراتی در کلاسم ایجاد کنم این بود که متوجه شدم رقابت نا سالمی در بین دانش آموزانم هست و آنها به هم حسادت می ورزند و رفتارشان با هم خوب نیست .به همین دلیل تصمیم گرفتم پژوهشی در این زمینه  انجام دهم.  و حسادت آنها را به رقابت تبدیل کنم.

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  حسادت 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با حسادت 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  حسادت 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با حسادت 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  حسادت 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با حسادت 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با حسادت 

نتیجه گیری در رابطه با حسادت

پیشنهادات در رابطه با حسادت

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با حسادت 

برای دانلود نمونه اقدام پژوهی معلم پایه چهارم و دریافت اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.