اقدام پژوهی آموزگار پنجم ابتدایی با موضوع چگونه توانستم با استفاده از تخته هوشمند و محتوا سازی دانش آموزان کلاس پنجم را به درس خواندن راغب کنم نمونه دقیق و کامل در قالب ورد

اقدام پژوهی آموزگار پنجم ابتدایی

اقدام پژوهی آموزگار پنجم ابتدایی چگونه توانستم با استفاده از تخته هوشمند و محتوا سازی دانش آموزان کلاس پنجم را به درس راغب کنم  در قالب ورد و قابل ویرایش

اقدام پژوهی آموزگار پنجم ابتدایی چگونه توانستم با استفاده از تخته هوشمند و محتوا سازی دانش آموزان کلاس پنجم را به درس خواندن راغب کنم نمونه دقیق و کامل در قالب ورد

معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی آموزگار پنجم دبستان  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

رعایت اصول اخلاقی در اقدام پژوهی

در انجام اقدام پژوهی ، تضمین حقوق انسانی و پای بندی به برخی از اصول اخلاقی ضرورت دارد . بالاخص در موضوعاتی که مربوط به آموزش ،  پرورش ، مسایل اجتماعی ، فرهنگی و انسانی باشد . از جمله مهم ترین این اصول می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • داشتن تخصص و مهارت .
  • رازدار بودن و محافظت از اطلاعاتی که از پاسخگویان در اقدام پژوهی به دست آورده ایم .
  • عدم دخالت تعصبات و نقطه نظرات شخصی در اقدام پژوهی و نتایج آن .
  • عدم داوری ارزشی .
  • اطمینان و اعتماد بخشی به پاسخگویان جهت ارائه پاسخ های صحیح در اقدام پژوهی
  • بخش جمع آوری داده ها ، آمار و تجزیه و تحلیل ، منطبق بر اطلاعات واقعی دریافتی مان از پاسخ ها باشد و تغییراتی طبق سلایق شخصی در اطلاعات ایجاد نکنیم .
  • در بدو امر موضوعات مختلف اقدام پژوهی مشخص گردد و روابط بین محقق و پاسخگو همراه با بیان مسئولیت هر یک از آنان معین شود .

تیترهایی که در این اقدام پژوهی آموزگار پنجم ابتدایی وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  تخته هوشمند

پیشگفتار در رابطه با  تخته هوشمند 

مقدمه  موضوع در رابطه با تخته هوشمند 

شناسایی مسئله در رابطه با  تخته هوشمند 

توصیف وضع موجود

اینجانب …… ………… آموزشگاه ………..شهرستان ……. هستم. بنده مدت …….. سال است که در آموزش و پرورش در حال خدمت می باشم. در کلاس من  ………… نفر دانش آموز وجود دارد که امکانات خوبی در دسترس ایشان است. در سال تحصیلی اخیر در ابتدای سال تحصیلی پی بردم که دانش آموزان کلاس رغبت و نشاط کافی به درس و کلاس  ندارند. این مسئله فکر مرا به خود مشغول نمود تا حدی که در جهت مشخص شدن این مسئله از طریق مشاهد ، مصاحبه ، آزمون و مطالعه اقدام نمودم که اولیای دانش آموزان اذعان به بی انگیزگی فرزندانشان در منزل داشتند و همچنین معلمان و دیگر عوامل اجرایی از بی رغبتی و بی حوصلگی دانش آموزان شکایت داشتند. در مطالعاتی که در این زمینه داشتم دریافتم که اگر کلاسی    پویا ، شاداب و با نشاط می خواهم باید دانش آموزان از حالت منفعل به فعال درآیند و از حالت معلم محور به دانش آموز محوری حرکت نمایم.

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  تخته هوشمند 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با تخته هوشمند 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  تخته هوشمند 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با تخته هوشمند 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  تخته هوشمند 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با تخته هوشمند 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با تخته هوشمند 

نتیجه گیری در رابطه با تخته هوشمند

پیشنهادات در رابطه با تخته هوشمند

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با تخته هوشمند 

برای دانلود اقدام پژوهی آموزگار پنجم ابتدایی و دریافت دانلود اقدام  پژوهی معلم ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.