اقدام پژوهی آموزگاران چند پایه با موضوع چگونه توانستم با کنترل رفتار های ناهنجار سپنتا رفتارش را با خواست های گروه های اجتماعی هماهنگ نمایم

اقدام پژوهی آموزگاران چند پایه

اقدام پژوهی آموزگاران چند پایه

اقدام پژوهی آموزگاران چند پایه با موضوع چگونه توانستم با کنترل رفتار های ناهنجار سپنتا رفتارش را با خواست های گروه های اجتماعی هماهنگ نمایم

معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی آموزگار ابتدایی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

از آنجا که مسأله اخلاق و تربیت از نظر اجتماعی و آموزشی و از دیدگاه دین مبین اسلام بسیار مورد اهمیت می باشد و اینجانب نیز نسبت به این موضوع حساسیت خاص خصوصاً در زمینه ی دانش آموزان داشته ام . پس از آغاز سال تحصيلي و ورود به کلاس يكي از دانش آموزان را را از نظر نظم و انضباط  ضعیف و کم انگیزه دیدم و برخی کارهای غیر هنجار از جمله بیش فعالی ، بی انگیزگی در یادگیری و بی حوصلگی در تحمل کلاس و . . . را در مورد او مشاهده می نمودم. ، بر آن شدم تا منشأ این مشکلات را پیدا کنم. و در این راه از راه های متفاوتی استفاده کردم و اقداماتی انجام دادم گرفتن آزمون هایی در زمان وضع نامطلوب و مطلوب، گرفتن نظر همكلاسي هايش در هر دو شرایط، نظرخواهی از همکاران و مدیریت به طریقه پرسشنامه در رابطه با این موضوع، و کمک گرفتن از والدین این دانش آموز و با توجه به شواهد موجود و وقت اندکی که در این راه در اختیار داشتم شروع به کار کردم برای اعتباریابی این پروژه از وجود همکاران، دانش آموزان، اولیاء بهره بردم.

تیترهایی که در این اقدام پژوهی آموزگاران چند پایه وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  رفتار ناهنجار

پیشگفتار در رابطه با  رفتار ناهنجار 

مقدمه  موضوع در رابطه با رفتار ناهنجار 

شناسایی مسئله در رابطه با  رفتار ناهنجار 

توصیف وضع موجود

اینجانب… مدت … سال است كه در نهاد آموزش و پرورش مشغول به خدمت مي باشم و هم اكنون نيز در كسوت آموزگار چند پایه … آموزشگاه .. … شهرستان ….خدمت مي نمايم.پس از شروع سال تحصيلي زمزمه هاي از بي انضباطي ، ناهنجاري و انجام رفتار هاي مخل نظم درباره يكي از دانش آموزان به نام سپنتا مي شنيدم. و خود نیز شاهد این قضیه در این دانش آموز بی نظم و بیش فعال بودم. دانش آموزان هم كلاسي اش از رفتار هاي او به ستوه آمده بودند و به رفتار او اعتراض داشتند.

با توجه به شواهدی که داشته ام مسئله مورد نظرم که مشکل اخلاقی و انضباطی است به قرار زیر می باشد:

1- در روزهای آغازین سال تحصیلی متوجه برخی بی انضباطی و بی انگیزگی هایی از جانب يكي از  دانش آموزان به نام سپنتا شدم به حدی که این مسئله نوعی گریز و بیزاری از  او به من القا کرد. اما بعد از دو سه جلسه متوجه شدم که او کمی آرامتر و متمایل تر به کلاس شده و به این نتیجه رسیدم که می توان از در دوستی با او وارد شد و براي اين كار چند بار از خطاهايش  چشم پوشی کردم و اگرچه شاید این کار من از نظر وجداني  جالب و صحیح نبود اما مرا در جلب اعتماد و دوستی بیشتر با او یاری و او را آرام تر کرد و متوجه شدم با مصالحت و دوستی می توان تا حدی مسئله را حل کرد ولی چگونه؟

 گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  رفتار ناهنجار 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با رفتار ناهنجار 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  رفتار ناهنجار 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با رفتار ناهنجار 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  رفتار ناهنجار 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با رفتار ناهنجار 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با رفتار ناهنجار 

نتیجه گیری در رابطه با رفتار ناهنجار

پیشنهادات در رابطه با رفتار ناهنجار

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با رفتار ناهنجار 

برای دانلود اقدام پژوهی آموزگاران چند پایه و دریافت اقدام پژوهی معلم ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.