اقدام پژوهی آموزگاران دبستانی با موضوع چگونه توانستم به تامين و ارتقاء سلامت جسمي، رواني و اجتماعي و معنوي دانش آموزان کلاسم بپردازم

اقدام پژوهی آموزگاران دبستانی

اقدام پژوهی تامين و ارتقاء سلامت جسمي، رواني و اجتماعي و معنوي دانش آموزان

اقدام پژوهی آموزگاران دبستانی با موضوع چگونه توانستم  به تامين و ارتقاء سلامت جسمي، رواني و اجتماعي و معنوي دانش آموزان کلاسم بپردازم

معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی معلم ابتدایی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

توجه به اهميت و پرورش بهداشت مدارس در كشورهاي مختلف جهان همزمان نبوده است و از نظر تاريخي كيفيت عمل و برنامه ريزي و فعاليت هاي بهداشت مدارس در كشورهاي مختلف متفاوت مي‌باشد. شايد اولين اقدام در زمينه بهداشت مدارس مربوط به كشور فرانسه باشد، اين كشور همراه طرح آموزش علمي خود در سال 1793 ميلادي ماده اي را در رابطه با بهداشت مدارس و انتخاب يك نفر پزشك به عنوان مسئول بهداشت مدارس به تصويب رساند

در ايالات متحده آمريكا ويليام الكوت  (Alcott) اولين اقدام در زمينه بهداشت مدرسه را در سال 1837 و در باره نحوه ساختمان و محيط مدرسه نمود

در كشور هلند بهداري آموزشگاه ها در سال 1868 با استخدام دو نفر پزشك پايه گذاري شد، و سپس در سال 1942 اولين قانون مربوط به بهداشت مدارس به تصويب رسيد

تیترهایی که در این اقدام پژوهی آموزگاران دبستانی وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  ارتقا سلامت روان

پیشگفتار در رابطه با  ارتقا سلامت روان 

مقدمه  موضوع در رابطه با ارتقا سلامت روان 

شناسایی مسئله در رابطه با  ارتقا سلامت روان 

توصیف وضع موجود

اينجانب……………….

در آموزشگاهي كه در آن مشغول به خدمت بودم بيشتر دانش آموزان بهداشت فردي را رعايت مي نمودند ولي در بين آن ها دانش آموزاني داشتم كه بسيار نامرتب و كثيف بودند  و بوي آزار دهنده داشتند و اين مسئله باعث شده بود كه ارتباط آن ها با بچه ها مختل شود و اعتماد به نفس خود را از دست داده بودند.

از آنجا كه بعد از خانواده، مدرسه مهمترين نقش را در سلامت كودك دارد و دانش آموز در مدرسه علاوه بر يادگيري مهارت خواندن و نوشتن دانش ها، نگرش ها و رفتارهاي جديد را مي‌آموزد اين رفتارها علاوه بر تاثير بر سلامت فردي، نقش تعيين كننده در سلامت خانواده و جامعه دارد. .

 گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  ارتقا سلامت روان 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با ارتقا سلامت روان 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  ارتقا سلامت روان 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با ارتقا سلامت روان 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  ارتقا سلامت روان 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با ارتقا سلامت روان 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با ارتقا سلامت روان 

نتیجه گیری در رابطه با ارتقا سلامت روان

پیشنهادات در رابطه با ارتقا سلامت روان

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با ارتقا سلامت روان 

برای دانلود اقدام پژوهی آموزگاران دبستانی و دریافت اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.