کنش پژوهی کارورزی دوم ابتدایی بهبود مهارت شاگردان  در حل مسائل رياضي پايه دوم ابتدايي با آموزش روش حل مساله

کنش پژوهی کارورزی دوم ابتدایی

کنش پژوهی کارورزی دوم ابتدایی بهبود مهارت شاگردان  در حل مسائل رياضي پايه دوم ابتدايي با آموزش روش حل مساله

خیر مقدم خدمت دانشجویان رشته آموزگار ابتدایی  دانشگاه فرهنگیان این فایل کنش پژوهی کارورزی دوم ابتدایی می باشد که به صورت ورد و کامل می باشد. کارورزی به دانشجویان فرصت می دهد تا به بهترین نحو از یک محیط کاری عینی تجربه کسب کنند.

اهداف و پیامد های کارورزی در ترم سوم

دانشجو در این ترم باید با گذراندن کارورزی 3 و تدوین کنش پژوهی کارورزی دوم ابتدایی بتواند :

  • نتایج تجربیات خود ، از فرآیند طراحی، اجرا و ارزیابی و بازبینی و بازاندیشی در طرح آموزشی را با تکیه بر عقلانیت عملی در قالب کنش پژوهی فردی گزارش کند.
  • دانشجوی معلمی درس مربی بهداشت باید در این مرحله با کنش پژوهیِ فردی ، به بهسازی عمل، بهسازی درک و فهم، و اصلاح عملکرد حرفه ای خود بپردازد.

قسمتی از این مجموعه

چکیده

بی شک همه ی انسان ها در طول زندگی با مسائلی رو به رو می شوند که آن ها را وادار به فکر کرده تا برای حلّ مشکل خود به دنبال چاره بگردند. حلّ مسأله در زندگی از مهم ترین مشغولیات ذهن بشر است لذا بسیاری از دانشمندان و متفکّران معتقدند که: «هدف کلّی هر آموزشی عبارت است از پرورش استعدادها و توانایی های فرد برای حلّ مسأله» در این سخن هدف و منظور از«مسأله» هر نوع مشکل و سؤالی است که در زندگی روزمره برای ما پیش می آید. با توجّه به اهمیّت موضوع حلّ مسأله در زندگي روز مره برهمه ي دست اندركاران تعليم و تربيت به ويژه معلمان محترم فرض است كه شرايطي رافراهم آورند تا شاگردان با مسائل گوناگون (به خصوص مسائل در حوزه رياضي) مواجه شده و به حلّ آن ها اقدام نمايند. من نيز با عنايت به ناتوانی و ضعفی که دانش آموزانم در حلّ مسائل ریاضی داشتند برخود واجب دانستم، به نحوی مقتضی، اقدام به رفع این مشکل نمایم و هدف خود را آموزش روش حلّ مسأله و راهبردهای آن به دانش آموزان پایه ی دوّم ابتدایی قرار دهم.

برای دانلود بلافاصله پس از خرید فایل کنش پژوهی کارورزی دوم ابتدایی روی دکمه قرمز خرید در زیر کلیک کنید.