دانلود اقدام پژوهی معاون آموزشی با موضوع چگونه توانستم جوی دوستانه و صمیمانه در بین اعضای ستاد پروژه مهر آموزشگاه برقرار کنم

دانلود اقدام پژوهی معاون آموزشی

دانلود اقدام پژوهی معاون آموزشی

دانلود اقدام پژوهی معاون آموزشی با موضوع چگونه توانستم  جوی دوستانه و صمیمانه در بین اعضای ستاد پروژه مهر آموزشگاه برقرار کنم

معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی  معاون آموزشی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

هر معاونی در درجه اول باید از خود بپرسد که آیا توان پذیرفتن دیگر را –  آن چنان که هستند – دارد یا خیر؟ آیا برای دیگران حق زیستن و اظهار وجود قایل است؟ آیا می داند که هر انسانی یک موجود منحصر به فرد است و از توانایی ها و استعدادهای متفاوتی برخوردار است و هیچ دو نفری صد در صد مانند یکدیگر نیستند؟ اگر معاونی نتواند معلمان، دانش آموزان و کارمندان خود را آن گونه که هستند، بپذیرد و خود و خواسته ها و خصوصیات شخصی خود را محور مقایسه و پذیرش آنان قرار دهد، هرگز نمی تواند با دیگران رابطه ی مستمر و سودمندی برقرار کند.

دانش روابط انسانی به مطالعه راه های ایجاد زمینه ها و شرایط مناسب برای زندگی و رشد افراد می پردازد. محیط و شرایط مناسب به وضعیتی اطلاق می شود که در آن افراد بتوانند از طریق دست یافتن به نیازهای منطقی خود رشد کنند. این رشد در راستای فطرت آن هاست و در نهایت، استعداد و توانایی های بالقوه ی آنان شکوفا می شود. محیط مناسب برای رشد، محیطی است که با ویژگی های موجود زنده سازگاری داشته باشد. اگر بعضی گیاهان در برخی مناطق خوب رشد می کنند و بارور می شوند، به این دلیل است که زمین و مواد ترکیبی آن و آب و هوایی محیط جغرافیایی با نیازهای آن گیاهان تناسب دارد. در کویر خشک و سوزان غیر از خار و برخی گیاهان نادر چیزی نمی روید.

تیترهایی که در این دانلود اقدام پژوهی معاون آموزشی وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با پروژه مهر

پیشگفتار در رابطه با پروژه مهر 

مقدمه  موضوع در رابطه با پروژه مهر 

شناسایی مسئله در رابطه با  پروژه مهر 

توصیف وضع موجود

اینجانب ………..معاون آموزشی آموزشگاه استثنایی ………… …. است که در آموزش و پرورش در حال خدمت می باشم. و هم اکنون در  این آموزشگاه مشغول خدمت می باشم .بنده در سال تحصیلی اخیر تصمیم گرفتم از طریق تعامل سازنده با همکاران و دانش آموزان در آموزشگاه به بهبود روابط انسانی حاکم بر مدرسه ام بپردازم.

مگر نه اين است كه دربين نيروهاي آموزش و پرورش، معاونان  بايد جلودار اين قافله باشند، كساني كه با بردن نامشان بايد ياد خوبي، صفا، صداقت و تمامي فضايل اخلاقي افتاد؟اما بايد پرسيد آيا اينگونه است؟آيا اگر پرس و جويي از دانش آموزان و همکاران شود كه وقتي نام معاون را مي بريد به ياد چه مي افتيد؟آيا ياد شخصي كه گاهي اوقات تنها امر و نهي مي كند به اصطلاح «نق» مي زند، كاري كه نوجوان و جوانان از آن متنفرند يا خداي ناكرده به ياد كلماتي همچون بيكاري، پا بر روي پاگذاشتن، چرت زدن، بي انگيزگي و تداعي گر شخصي است كه از قافله علم چند صد كيلومتري عقب است و تنها هنرش چسباندن چند تراكت بر روي تابلوي آموزشگاه است و يا در حال تهيه گزارشي از فعاليت و مراسمي كه يا انجامش نداده است يا در صورت انجام هدف صرف ارائه يك گزارش بوده است

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  پروژه مهر 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با پروژه مهر 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  پروژه مهر 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با پروژه مهر 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  پروژه مهر 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با پروژه مهر 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با پروژه مهر 

نتیجه گیری در رابطه با پروژه مهر

پیشنهادات در رابطه با پروژه مهر

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با پروژه مهر 

برای دانلود دانلود اقدام پژوهی معاون آموزشی و دریافت  نمونه اقدام پژوهی معاون آموزشی از لینک خرید استفاده نمایید.