تجارب برتر تربیتی دبیر تاریخ چگونگی ارتباط صحیح در فرایند یاددهی یادگیری و ارزشیابی

تجارب برتر تربیتی دبیر تاریخ

تجارب برتر تربیتی دبیر تاریخ در راستای چگونگی ارتباط صحیح در فرایند یاددهی یادگیری و ارزشیابی برای دانش آموزان  مناسب برای ارائه دبیر تاریخ به عنوان ابتکارت فردی و حرفه ای

تجارب برتر تربیتی دبیر تاریخ بسیار جالب و تکمیل در فرمت ورد و با قابلیت ویرایش در 19 صفحه بوسیله تیم تخصصی معلمان پژوهنــــــــــــــــده تنظیم شده است و کاربردی ، بدیع و قابل تعمیم است و موارد مورد نیاز با ابتکارات فردی و حرفه ای و تجربیات منطبق با آیین نامه ها (ارزشیابی های آغازین ، تکوینی و پایانی است ) در آن رعایت شده است. مطلب فوق در واقع تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی و تجربیات برتر تدریس دبیر تاریخ منطبق با آیین نامه ها است. .آنچه در  تجارب برتر تربیتی دبیر تاریخ وجود دارد :

موضوع ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون چگونگی ارتباط صحیح در فرایند یاددهی یادگیری و ارزشیابی

پیشگفتار ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون چگونگی ارتباط صحیح در فرایند یاددهی یادگیری و ارزشیابی

شناسایی مسئله و وضع فعلی پیرامون چگونگی ارتباط صحیح در فرایند یاددهی یادگیری و ارزشیابی

گرد آوری و تجزیه و تحلیل داده های ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون چگونگی ارتباط صحیح در فرایند یاددهی

بیان مشکل در ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون چگونگی ارتباط صحیح در فرایند یاددهی یادگیری و ارزشیابی

ابتکارات فردی و حرفه ای استفاده شده و خصوصیات آن پیرامون چگونگی ارتباط صحیح در فرایند یاددهی یادگیری

شیوه اجرایی و نتیجه های حاصل شده پیرامون چگونگی ارتباط صحیح در فرایند یاددهی یادگیری و ارزشیابی

پیشنهاد های کاربردی پیرامون چگونگی ارتباط صحیح در فرایند یاددهی یادگیری و ارزشیابی

نتایج بدست آمده پیرامون چگونگی ارتباط صحیح در فرایند یاددهی یادگیری و ارزشیابی

بیان راهکار پیرامون چگونگی ارتباط صحیح در فرایند یاددهی یادگیری و ارزشیابی

فهست منابع مود استفاده پیرامون چگونگی ارتباط صحیح در فرایند یاددهی یادگیری و ارزشیابی

راه حل هایی که در تجارب برتر تربیتی دبیر تاریخ از آنها استفاده نمودیم :

1- مطالعه کافی کتب مرتبط با شغل معلمی ، روزنامه ها و نشریات ، بررسی وبلاگها و سایتها ی فعال معلمان و ادارات آموزش و پرورش جهت به روز آوری اطلاعات و آگاهی از آخرین یافته های مرتبط با شغل معلمی و کاربست آنها.

2- مطالعه در زمینه آموزش و پرورش تطبیقی و مقایسه فعالیتهای معلمان و مدارس کشور با معلمان و مدارس خارجی و کسب تجربه از فعالیتهای آنان ، این موضوع از طریق بررسی وبلاگ و سایت مدارس و معلمان خارجی به خوبی و به ارزانی ممکن است .

3- شرکت فعال در انواع مسابقات علمی و مقاله نویسی معلمان و جشنواره ها که توسط ادارات و سازمانهای آموزش و پرورش برگزار می شود . این موضوع به مطالعه معلم می انجامد که موجب به روز شدن اطلاعات وی گشته یا موفقیتهایی برایش به دنبال خواهد داشت .

4- شرکت فعال در کلاسهای ضمن خدمت و باز آموزی معلمان که توسط ادارات آموزش و پرورش برگزار می گردد .

برای دریافت تجارب برتر تربیتی دبیر تاریخ از این بخش اقدام کنید.