no-img
تعاونی معلم پژوهنده

تجارب برتر تربیتی دبیر تاریخ چگونگی ارتباط صحیح در فرایند یاددهی یادگیری و ارزشیابی


تعاونی معلم پژوهنده

برنامه سالانه و تقویم اجرایی تدبیر و تعالی مقطع ابتدایی و متوسطه برای دانلود مقاله پرسش مهر 23 با موضوع شاخص های مدرسه خوب کلیک کنید مقطع ابتدایی و متوسطه

ادامه مطلب

تجارب برتر تربیتی دبیر تاریخ چگونگی ارتباط صحیح در فرایند یاددهی یادگیری و ارزشیابی
zip
نوامبر 12, 2017
۱۰,۰۰۰ تومان
۱۰,۰۰۰ تومان – خرید

تجارب برتر تربیتی دبیر تاریخ چگونگی ارتباط صحیح در فرایند یاددهی یادگیری و ارزشیابی


تجارب برتر تربیتی دبیر تاریخ در راستای چگونگی ارتباط صحیح در فرایند یاددهی یادگیری و ارزشیابی برای دانش آموزان  مناسب برای ارائه دبیر تاریخ به عنوان ابتکارت فردی و حرفه ای

تجارب برتر تربیتی دبیر تاریخ بسیار جالب و تکمیل در فرمت ورد و با قابلیت ویرایش در 19 صفحه بوسیله تیم تخصصی بانک فایل پژوهشی معلمان تنظیم شده است و کاربردی ، بدیع و قابل تعمیم است و موارد مورد نیاز با ابتکارات فردی و حرفه ای و تجربیات منطبق با آیین نامه ها (ارزشیابی های آغازین ، تکوینی و پایانی است ) در آن رعایت شده است. مطلب فوق در واقع تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی و تجربیات برتر تدریس دبیر تاریخ منطبق با آیین نامه ها است. .آنچه در  تجارب برتر تربیتی دبیر تاریخ وجود دارد :

موضوع ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون چگونگی ارتباط صحیح در فرایند یاددهی یادگیری و ارزشیابی

پیشگفتار ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون چگونگی ارتباط صحیح در فرایند یاددهی یادگیری و ارزشیابی

شناسایی مسئله و وضع فعلی پیرامون چگونگی ارتباط صحیح در فرایند یاددهی یادگیری و ارزشیابی

گرد آوری و تجزیه و تحلیل داده های ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون چگونگی ارتباط صحیح در فرایند یاددهی

بیان مشکل در ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون چگونگی ارتباط صحیح در فرایند یاددهی یادگیری و ارزشیابی

ابتکارات فردی و حرفه ای استفاده شده و خصوصیات آن پیرامون چگونگی ارتباط صحیح در فرایند یاددهی یادگیری

شیوه اجرایی و نتیجه های حاصل شده پیرامون چگونگی ارتباط صحیح در فرایند یاددهی یادگیری و ارزشیابی

پیشنهاد های کاربردی پیرامون چگونگی ارتباط صحیح در فرایند یاددهی یادگیری و ارزشیابی

نتایج بدست آمده پیرامون چگونگی ارتباط صحیح در فرایند یاددهی یادگیری و ارزشیابی

بیان راهکار پیرامون چگونگی ارتباط صحیح در فرایند یاددهی یادگیری و ارزشیابی

فهست منابع مود استفاده پیرامون چگونگی ارتباط صحیح در فرایند یاددهی یادگیری و ارزشیابی

راه حل هایی که در تجارب برتر تربیتی دبیر تاریخ از آنها استفاده نمودیم :

1- مطالعه کافی کتب مرتبط با شغل معلمی ، روزنامه ها و نشریات ، بررسی وبلاگها و سایتها ی فعال معلمان و ادارات آموزش و پرورش جهت به روز آوری اطلاعات و آگاهی از آخرین یافته های مرتبط با شغل معلمی و کاربست آنها.

2- مطالعه در زمینه آموزش و پرورش تطبیقی و مقایسه فعالیتهای معلمان و مدارس کشور با معلمان و مدارس خارجی و کسب تجربه از فعالیتهای آنان ، این موضوع از طریق بررسی وبلاگ و سایت مدارس و معلمان خارجی به خوبی و به ارزانی ممکن است .

3- شرکت فعال در انواع مسابقات علمی و مقاله نویسی معلمان و جشنواره ها که توسط ادارات و سازمانهای آموزش و پرورش برگزار می شود . این موضوع به مطالعه معلم می انجامد که موجب به روز شدن اطلاعات وی گشته یا موفقیتهایی برایش به دنبال خواهد داشت .

4- شرکت فعال در کلاسهای ضمن خدمت و باز آموزی معلمان که توسط ادارات آموزش و پرورش برگزار می گردد .

برای دریافت تجارب برتر تربیتی دبیر تاریخ از این بخش اقدام کنید.



درباره نویسنده

پشتیبانی کاربران بانک نمونه سوال آماده پاسخگویی به شما در خصوص مشکلات احتمالی در خرید یا دانلود یا ارائه نقطه نظراتتان میباشد . سریعترین راه ارتباطه با ما از واتس آپ 09332978858

پشتیبان سایت 1792 نوشته در تعاونی معلم پژوهنده دارد . مشاهده تمام نوشته های

دیدگاه ها


دیدگاهتان را بنویسید