اقدام پژوهی گوشه گیری با موضوع چگونه توانستم مشكل را در رابطه با گوشه گيري حل كنم

اقدام پژوهی گوشه گیری

اقدام پژوهی گوشه گیری با موضوع چگونه توانستم مشكل را در رابطه با گوشه گيري حل كنم نمونه ای دقیق و کامل در قالب ورد و قابل ویرایش

اقدام پژوهی گوشه گیری با موضوع چگونه توانستم مشكل را در رابطه با گوشه گيري حل كنم

معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی معلم ابتدایی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

گوشه گیری از نظرلغوی به معنای تنها و مجرد و در خلوت نشستن و از جمع کناره گرفتن است. گوشه گیر کسی است که از مردم دوری می کند وعزلت می گزیند و بدان وسیله خود را با محیط اطراف سازگار می سازد,البته هرنوع عزلت و در تنهای ماندن گوشه گیری تلقی نمی شود هر انسان گاه گاهی دوست دارد تنها باشد تا به خود شناسی وحل مشکلات زندگی بپردازد گوشه گیری زمانی حالت بیماری پیدا می کند که فرد از آمیزش با جمع و همنوعان بیزار و بیمناک باشد در این مورد اگر گوشه گیری بموقع درمان نشود به پیدایش حالات روانی شدید و افسردگی منجر می شود.

تیترهایی که در این اقدام پژوهی گوشه گیری وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  منزوی بودن

پیشگفتار در رابطه با  منزوی بودن 

مقدمه  موضوع در رابطه با منزوی بودن 

شناسایی مسئله در رابطه با  منزوی بودن 

توصیف وضع موجود

 اينجانب ….. مدت ….سال است كه در آموزش و پرورش مشغول به خدمت هستم . و هم اكنون نيز در آموزشگاه….شهرستان … به عنوان …..  انجام وظيفه مي كنم. يكي از دانش آموزانم زهرا دختری با قد متوسط،یک و با عینک برچشمان سیاه ریزش می باشد که با دوستانش نمی جوشد و سرش همواره پایین و در ردیف یکی مانده به آخر کلاس نشسته است. حتي در روز بازگشایی مدارس وقتی براي بازرسي سر يكي از كلاسها رفتم  با قرائت آن دانش آموزان به ترتیب قد سرجاهایشان نشستند . تمامی آنها با شادی و شور و شعف خاصی در جای خود و با لبخندی بر لب نشسته بودند به جز یک نفر ، کنجکاو شدم و از بچه ها خواستم که یکی یکی خود را معرفی نمایند تا اینکه نوبت به فرد مورد نظر رسید به آرامی خود را معرفی کرد زهرا … و نشست فهمیدم که از درون ناراحت است . چند روزی گذشت به گفته آموزگارش  باز هم رفتار او به همین صورت بود حتی زنگ تفریح هم با کسی حرف نمی زد یا تنهایی قدم می زد و یا اینکه یک گوشه می نشست و به یک نقطه خیره می شد.

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  منزوی بودن 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با منزوی بودن 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  منزوی بودن 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با منزوی بودن 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  منزوی بودن 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با منزوی بودن 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با منزوی بودن 

نتیجه گیری در رابطه با منزوی بودن

پیشنهادات در رابطه با منزوی بودن

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با منزوی بودن 

برای دانلود اقدام پژوهی گوشه گیری و دریافت اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.