اقدام پژوهی پایه چهارم دبستان با موضوع چگونه انزوا وگوشه گیری علی را برطرف کنم

اقدام پژوهی پایه چهارم دبستان

اقدام پژوهی پایه چهارم دبستان با موضوع چگونه انزوا وگوشه گیری علی را برطرف کنم نمونه ای دقیق و کامل در قالب ورد و قابل ویرایش

اقدام پژوهی پایه چهارم دبستان با موضوع چگونه انزوا وگوشه گیری علی را برطرف کنم

معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی معلم چهارم ابتدایی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

  عارضه ای است که باعث می شود کودک و نوجوان از برقرار کردن ارتباط با افراد و محیط خارج دوری کند.این کودکان ونوجوانان نوعأ با تقلیل یلفتن علایق ذهنی وعاطفی نسبت به اطرافیان خود از داشتن دوستان نزدیکو صمیمی محرومند. نوجوان که گوشه گیر است معمولأ ازحضور در فعالیت های جمعی سر باز می زند و فقط با تک دوست خود که نوعأ به او بسیار وابسته می شود اوقات خود را می گذراند.

این رفتار یکی از زفتارها نسبتأ شایعی است که فرد را به شدت آزار می دهد و اگر درمان نشود فرد را به سمت مشکلات دیگری مثل عدم اعتماد به نفس،افسردگی،اضطراب و زودرنجی سوق می دهد.عدم احساس توانمندی وکمی عزت نفس و نیز ناتوانی در بروز احساسات،بیان افکار ونظریات خود باعث جدایی فرد از فعالیت های گروهی است.

تیترهایی که در این اقدام پژوهی پایه چهارم دبستان وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  انزوا

پیشگفتار در رابطه با  انزوا 

مقدمه  موضوع در رابطه با انزوا 

شناسایی مسئله در رابطه با  انزوا 

توصیف وضع موجود

 در پایه ی چهارم دانش آموزی وجود داردکه یازده سال سن دارد، یکصدوسی پنج سانتی متر قد وسی ویک کیلو گرم وزن آن می باشد، چشمانی درشت وقهوه ای رنگ که بعضی وقت ها سفیدی چشمان آن قرمز رنگ است ، پوستی گندم گون و سوخته ، موهای سیخ شده که اکثر مواقع آنها را کوتاه می کند ،در لباس پوشیدن همیشه لباسهای او پاکیزه است ولی آنها را نامرتب می پوشد و نیز گاهی اوقات ازعطرهم استفاده می کند، ناخن های خود را همیشه کوتاه می کند وسعی می کند که نظافت خود را همیشه رعایت کند. این دانش آموز برروی کلاس همیشه ساکت و آرام است و معمولأ برای نشستن چه در کلاس وچه در حیاط گوشه ی آخر در کنج را انتخاب می کند، صبحت نمی کند مگر در مواقعی که سوالی از او بپرسیم که آن وقت هم تلاش می کند با سرعت جواب را بدهد و آرام بگیرد و اگرجواب را نداند به من نگاه می کند وهیچ جوابی نمی دهد و وقتی از او میخواهم صحبت کند فقط به من نگاه می کند

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  انزوا 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با انزوا 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  انزوا 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با انزوا 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  انزوا 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با انزوا 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با انزوا 

نتیجه گیری در رابطه با انزوا

پیشنهادات در رابطه با انزوا

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با انزوا 

برای دانلود اقدام پژوهی پایه چهارم دبستان و دریافت اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.