اقدام پژوهی معلمان کلاس پنجم ابتدایی با موضوع چگونه توانستم اختلالات رفتاري و عاطفي و روابط اجتماعی غلط دانش آموزم شهاب را برطرف نمایم

اقدام پژوهی معلمان کلاس پنجم ابتدایی

اقدام پژوهی معلمان کلاس پنجم ابتدایی با موضوع چگونه توانستم اختلالات رفتاري و عاطفي و روابط اجتماعی غلط دانش آموزم حسین را برطرف نمایم در قالب ورد

اقدام پژوهی معلمان کلاس پنجم ابتدایی با موضوع چگونه توانستم  اختلالات رفتاري و عاطفي  و روابط اجتماعی غلط دانش آموزم حسین را برطرف نمایم

معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی معلم ابتدایی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

يكي‌ از دلايل‌ بسيار مهم‌ پرخاشگري‌ در كودكان‌ يادگيري‌ است. يعني‌ كودكاني‌ كه‌ الگوهاي‌ رفتاري‌ پرخاشگرانه‌ داشته‌ اند، همانند الگوهاي‌ خود رفتار مي ‌كنند. چنانچه‌ پدر يا مادري‌ خلق ‌و خويي‌ عصباني‌ و پرخاشگر داشته‌ باشند، مسلماً فرزندشان‌ نيز پرخاشگر خواهد شد. اين‌ رفتار توسط‌ كودك‌ ياد گرفته‌ مي ‌شود.از آنجا كه‌ كودكان‌ با والدين‌ همانند سازي‌ مي ‌كنند، بنابراين‌ بسياري‌ از رفتارهاي‌ پدر و مادر ناخودآگاه‌ توسط‌ فرزندان‌ فرا گرفته‌ مي ‌شود. توضيح‌ اين‌ كه‌ فرايند همانند سازي‌ كاملاً ناخودآگاه‌ صورت‌ مي ‌پذيرد.

نكته‌ ديگر اين‌ كه‌ حتماً لازم‌ نيست‌ والدين‌ با خودِ كودك‌ پرخاشگري‌ كرده‌ باشند؛ چنانچه‌ او شاهد رفتارهاي‌ خشونت ‌بار پدر و مادر با افراد ديگر نيز باشد، اين‌ گونه‌ رفتار را فرامي‌ گيرد. بنابراين‌ كودكان‌ از طريق‌ مشاهده، رفتارهاي‌ والدين‌ را مي ‌آموزند.بر اين‌ نكته‌ مي توان تأكيد کرد‌ كه‌ كودكان‌ با چشمان‌ خود مي ‌آموزند؛ يعني‌ آن‌ چه‌ را مشاهده‌ مي ‌كنند، ياد مي ‌گيرند؛ حتي‌ اگر آن‌ رفتار به‌ طور مستقيم‌ در مورد خود آنها صورت‌ نگيرد.

تیترهایی که در این اقدام پژوهی معلمان کلاس پنجم ابتدایی وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  اختلالات رفتاری

پیشگفتار در رابطه با  اختلالات رفتاری 

مقدمه  موضوع در رابطه با اختلالات رفتاری 

شناسایی مسئله در رابطه با  اختلالات رفتاری 

توصیف وضع موجود

حسین –دانش آموز پايه پنجم-پسر يازده ساله اي كه قدي متوسط داشت با چهر ه اي سبزه و چشماني تيز. سر و وضع او بسيارنامناسب و داراي اختلالات رفتاري و عاطفي بود.به گفته ي خودش در سال 85 به همراه خانواده از روستا به شهر آمده و از اين شهر هم خوشش نمي آمد . رابطه خوبي با دانش آموزان و همسايگان برقرار نكرده بود.سال گذشته با نمرات 10 و 12 قبول شده بود .نه درس مي خواند ، نه اخلاق خوبي داشت. و در خانواده اي آسيب پذير زندگي مي كرد. پدر و مادرش تحت پوشش بهزيستي و در خانه هاي سازماني بهزيستي سكونت دارند.او در يك خانواده پنج نفره ؛شامل پدر ، مادر ، يك برادر بزرگتر و يك برادر كوچكتر زندگي مي كند. پدرش به علت موج انفجار در جبهه هاي جنگ ايران و عراق و همچنين تصادف با اتومبيل جزء بيماري هاي روان تحت پوشش بهزيستي  مي باشد.مادرش ، بي سواد و با كارگري در خانه هاي مردم مخارج زندگي را تامين مي كند.برادر بزرگش در پايه سوم راهنمايي درس مي خواند و به اظهار مادرش وضعيت تحصيليش بد نيست و برادر كوچكش كه در كلاس پيش دبستاني بود  مورد رضايت مربي و اولياي مدرسه نمي باشد.

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  اختلالات رفتاری 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با اختلالات رفتاری 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  اختلالات رفتاری 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با اختلالات رفتاری 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  اختلالات رفتاری 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با اختلالات رفتاری 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با اختلالات رفتاری 

نتیجه گیری در رابطه با اختلالات رفتاری

پیشنهادات در رابطه با اختلالات رفتاری

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با اختلالات رفتاری 

برای دانلود اقدام پژوهی معلمان کلاس پنجم ابتدایی و دریافت اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.