اقدام پژوهی مدیر هنرستان :معضل تعطیلات زود هنگام را در نیمه دوم اسفند(تعطیلات نوروزی )

اقدام پژوهی مدیر هنرستان

اقدام پژوهی مدیر هنرستان: تعطیلات زود هنگام در نیمه دوم اسفند(تعطیلات نوروزی )

اقدام پژوهی مدیر هنرستان با موضوع چگونه توانستم جلوی معضل تعطیلات زود هنگام را در نیمه دوم اسفند(تعطیلات نوروزی ) را بگیرم

معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی مدیر  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

معمولا ترم دوم هر سال تحصيلي نسبت به ترم اول كوتاه تر وكم اثر تر است. و معمولا از 20 اسفند تا 20 فروردين فعاليت قابل ذكري انجام نمي شود وجالبتر اينكه با گذشت ساليان سال برنامه اي براي رهايي از اين مشكل تهيه نشده است!

تصور عید برای دانش آموزان یعنی استراحت و تفریح اعم از پارك، سینما، تماشای تلویزیون و غیره. او كه احساس می‌كند تمامی همكلاسی‌هایش هم اینك اوقات بسیار خوش و مفرحی را.جهت فرار از درس و آموزش در دوران تعطیلات بنای كج خلقی را با خانواده می‌گذارد و غافل از اینكه این وضعیت در بسیاری از خانواده‌ها تكرار می‌شود پس از سپری شدن تعطیلات رسمی و غیررسمی دانش آموز راهی مدرسه می‌شود.عادت به حل تمرین و حفظ نكات برای او سخت می شود به طوری که شاید سخت‌ترین زمان كلاسداری و تدریس را بتوان روزهای بعد از عید دانست. دبیر از یك طرف امتحانات را نزدیك می‌بیند و از یك طرف دانش آموزان بی‌انگیزه را می‌بیند.

تیترهایی که در این اقدام پژوهی مدیر هنرستان وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  تعطیلات نوروزی

پیشگفتار در رابطه با  تعطیلات نوروزی 

مقدمه  موضوع در رابطه با تعطیلات نوروزی 

شناسایی مسئله در رابطه با  تعطیلات نوروزی 

توصیف وضع موجود

اینجانب … شهرستان … مدت .. سال است که در آموزش و پرورش مشغول خدمت می باشم.که از میان این سال ها ..سال در کسوت .. انجام وظیفه نموده ام. و به موضوع تعطیلی خودسرانه دانش آموزان در ایام نزدیک به عید کاملا واقف بودم از همان آغاز سال تحصیلی شروع به برنامه ریزی و یافتن راه حل و راهکار های مختلف در جهت مقابله با این معضل نمودم. و تصمیم گرفتم این راهکار ها و روش های یافته شده را به کمک دانش آموزان و همکاران به مرحله اجرا درآورم تا اولا در جهت پیشبرد اهداف آموزشی و سند تحول بنیادین گام موثری بردارم و ثانیا بتوانم در جهت اقتصاد مقاومتی سهم هر چند ناچیزی داشته باشم و مانع از به هدر رفتن وقت گرانبهای دانش آموزان و عوامل آموزشی هنرستان شوم.

 گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  تعطیلات نوروزی 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با تعطیلات نوروزی 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  تعطیلات نوروزی 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با تعطیلات نوروزی 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  تعطیلات نوروزی 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با تعطیلات نوروزی 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با تعطیلات نوروزی 

نتیجه گیری در رابطه با تعطیلات نوروزی

پیشنهادات در رابطه با تعطیلات نوروزی

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با تعطیلات نوروزی 

برای دانلود اقدام پژوهی مدیر هنرستان و دریافت اقدام پژوهی مدیران از لینک خرید استفاده نمایید.