اقدام پژوهی دبیران ورزش با موضوع چگونه توانستم مشکل چاقی محمد را با انجام فعالیت های ورزشی و تغذیه مناسب برطرف نمایم

اقدام پژوهی دبیران ورزش

اقدام پژوهی دبیران ورزش

اقدام پژوهی دبیران ورزش با موضوع چگونه توانستم مشکل چاقی محمد را با انجام فعالیت های ورزشی و تغذیه مناسب برطرف نمایم

معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی معلم ورزش  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

معلمان ورزش با ارتقا و به روز کردن دانش خود زمینه ی بهره وری حداکثری از زنگ ورزش را فراهم می کنند.  در این بین نیز والدین دانش آموزان را به خوردن صبحانه تشویق کنند؛ چرا که خوردن صبحانه باعث افزایش یادگیری آن ها می شود و از چاقی دانش آموزان جلوگیری می کند. در حال حاضر از هر دو نفر ایرانی یک نفر چاق و یک نفر دیگر اضافه وزن دارد. از همین رو باید از دوران مدرسه با آموزش به دانش آموزان از مسأله چاقی آن ها جلوگیری کنیم.

برای پیشگیری از چاقی دانش آموزان قبل از ساعت 9 شب می بایست بخوابند تا صبح زود بیدار شوند. همچنین خوردن دو میان وعده را نیز فراموش نکنند تا دچار مشکلات یادگیری نشوند. همچنین باید از مصرف سوسیس و کالباس در این دوره سنی پرهیز کنند، چرا که مصرف این گونه مواد سلامت دانش آموزان را به خطر می اندازد. از این رو فروش این گونه مواد در بوفه مدارس نیز ممنوع است.

تیترهایی که در این اقدام پژوهی دبیران ورزش وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  چاقی

پیشگفتار در رابطه با  چاقی 

مقدمه  موضوع در رابطه با چاقی 

شناسایی مسئله در رابطه با  چاقی 

توصیف وضع موجود

اینجانب ……………………………………

خانواده‌های امروزی بیشتر از آن‌که بتوانند مذاق فرزندان را به غذاها و تنقلات سالم و سنتی عادت دهند، مجموعه‌ای از طعم‌های غریب غیروطنی را به آنها می‌خورانند که پر از نمک و چربی است. پس طبیعی است اگر فرزند خانواده، لباس دانش‌آموزی بپوشد از بوفه مدرسه نیز انتظار عرضه همان خوراکی‌های دلپسند شور و چرب و گازدار را دارد و بوفه‌ها نیز برای فروش بیشتر به این خواسته پاسخ می‌دهند. شاید عیب کار همین جا باشد، یعنی جایی که گردانندگان بوفه تسلیم ذائقه دانش‌آموزان می‌شوند به جای این که خود برای آنها ذائقه‌سازی کنند.صبحانه کاری وزیر این دو وزارتخانه نیز دیروز با این هدف تشکیل شد تا اهمیت بوفه مدارس در سلامت دانش‌آموزان بررسی شود؛ سلامت نسلی که بزرگسالان آینده هستند و تا کوچکند می‌توانند بر اعضای خانواده خود اثرگذار باشند و اصول تغذیه سالم را میان نزدیکان خود رواج دهند.

 گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  چاقی 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با چاقی 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  چاقی 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با چاقی 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  چاقی 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با چاقی 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با چاقی 

نتیجه گیری در رابطه با چاقی

پیشنهادات در رابطه با چاقی

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با چاقی 

برای دانلود اقدام پژوهی دبیران ورزش و دریافت اقدام پژوهی دبیر ورزش از لینک خرید استفاده نمایید.