اقدام پژوهی جدول ضرب با موضوع چگونه توانستم دانش آموزان پایه سوم دبستان ….. را به درس ریاضی و جدول ضرب علاقه مند سازم

اقدام پژوهی جدول ضرب

اقدام پژوهی جدول ضرب با موضوع چگونه توانستم دانش آموزان پایه سوم دبستان ….. را به درس ریاضی و جدول ضرب علاقه مند سازم در قالب ورد و قابل ویرایش

اقدام پژوهی جدول ضرب با موضوع چگونه توانستم دانش آموزان پایه سوم دبستان ….. را به درس ریاضی و جدول ضرب علاقه مند سازم

معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی معلم ابتدایی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

ریاضی و چهار عمل اصلی مربوط به آن همیشه مورد نیاز زندگی روزمره ما است و یادگیري این چهارعمل در دوره دبستان امکان پذیر می باشد.یادگیري ضرب و جدول مربوط به آن در پایه سوم ابتدایی اتفاق می افتد که اگر کسی در یادگیري آن دچار مشکل شود تقریباً تا آخر عمر گرهی باز نشده در زندگی او میافتد که همیشه در برخورد با مسائل ریاضی مجبور می شود باکمی مکث این مسئله را حل نماید و اگر این یادگیري ها با لذت همراه باشد به عنوان خاطره اي جالب و به یاد ماندنی در ذهن دانش آموزان می ماند و چیزي که با خاطره همرا باشد از یاد نمی رود چه بسا دانشمندانی که با بازي علمی راآموخته اند و بعد از مدتی با یادآوري آن خاطره ها به آن مقام نائل آمدند و چه بسیار همکارانی که با استفاده از وسایل بسیار ساده و روش هاي آسان توانسته اند مطالب را بصورت عمیق و فراموش نشدنی به دانش آموزان یاد دهند.پس یادگیري همیشه با یک روش امکان پذیر نیست و بهتر است با توجه به زمان و مکان و خصوصیات منطقه اي و…دانش آموزان را تربیت کرده و با زبان خود آنها بازي با تدریس را بصورت عملی انجام داد.

تیترهایی که در این اقدام پژوهی جدول ضرب وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  جدول ضرب

پیشگفتار در رابطه با  جدول ضرب 

مقدمه  موضوع در رابطه با جدول ضرب 

شناسایی مسئله در رابطه با  جدول ضرب 

توصیف وضع موجود

بنده با ……….. سال خدمت در آموزش و پرورش بعنوان آموزگار در مدارس ابتدایی استان ……….. خصوصاً در شهرستان ……….. که اکثر در روستاها مشغول به تدریس بوده ام در سال تحصیلی . آموزگار کلاس سوم دبستان …..دارای ……. دانش آموز از پایه اول تا ششم بوده دارای یک مدیر مستقل، سه معاون آموزشی، پرورشی، اجرایی، یک مربی ورزش و 2 نفر همکار خدماتی می باشد. مدرسه ما در منتهی علیه شهر …… نزدیک جاده …… واقع است. کلاس اینجانب دارای . نفر دانش آموز پسر که به صورت نیمه وقت دایر می گردد بوده. دانش آموزان کلاس سوم ما در اکثر درسها در حد خوب و خیلی خوب بودند اما متأسفانه در درس ریاضی ضعف داشتند خصوصاً در یادگیری جدول ضرب که پس از تدریس این درس در جلسه بعد نمی توانستند به سؤالها خوب جواب بدهند. بنابراین من تصمیم گرفتم که این مشکل را از طریق اقدام پژوهی یعنی پژوهش در عمل انجام دهم. حال با توجه به اینکه اقدام پژوهی دارای چرخه ای است که برای حل مسئله بوجود آمده باید این چرخه را انجام  داد.

 گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  جدول ضرب 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با جدول ضرب 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  جدول ضرب 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با جدول ضرب 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  جدول ضرب 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با جدول ضرب 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با جدول ضرب 

نتیجه گیری در رابطه با جدول ضرب

پیشنهادات در رابطه با جدول ضرب

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با جدول ضرب 

برای دانلود اقدام پژوهی جدول ضرب و دریافت اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.