اقدام پژوهی بی انضباطی با موضوع چگونه توانستم بي انظباطي سوگل را ساماندهي كنم

اقدام پژوهی بی انضباطی

اقدام پژوهی بی انضباطی با موضوع چگونه توانستم بي انظباطي سوگل را ساماندهي كنم دقیق و کامل در قالب ورد و قابل ویرایش برای آموزگار ابتدایی

اقدام پژوهی بی انضباطی با موضوع چگونه توانستم بي انظباطي سوگل را ساماندهي كنم

معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در ناهنجاری رفتاری مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی معاون پرورشی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

انضباط کلاسی به نظم لازم کلاسی برای یادگیری موثر گفته می شود اگر قرار است فعالیته های کلاسی منجر به یادگیری موثر توسط دانش آموزان شود، نظم و انضباط کلاسی امری اجتناب ناپذیر است. اگر چه ممکن است این تصور در ذهن وجود داشته باشد که علت اصلی عدم انضباط کلاسی مشکلات رفتاری دانش آموزان است، ولی نباید این اصل مهم را فراموش کرد که نظم و انضباط خوب کلاسی نتیجه ی یک تدریس خوب و یک تدریس خوب نتیجه ی داشتن یک طرح درس خوب است. امید است با بهره گیری از این مطالب مشکلات انضباطی دانش آموزان به حداقل برسد و بتوان جوی مناسب برای یادگیری ایجاد کرد نظم خوب معمولا مترادف با سکوت مطلق نیست.

 

تیترهایی که در این اقدام پژوهی بی انضباطی وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  ناهنجاری رفتاری

پیشگفتار در رابطه با  ناهنجاری رفتاری 

مقدمه  موضوع در رابطه با ناهنجاری رفتاری 

شناسایی مسئله در رابطه با  ناهنجاری رفتاری 

توصیف وضع موجود

.اينجانب …. مدت …. سال است كه در نهاد آموزش و پرورش مشغول به خدمت مي باشم و هم اكنون نيز در كسوت معاون پرورشي در دبستان …..خدمت مي نمايم.پس از شروع سال تحصيلي زمزمه هاي از بي انضباطي ، ناهنجاري و انجام رفتار هاي مخل نظم درباره يكي از دانش آموزان به نام نگين مي شنيدم. آموزگار او و دانش آموزان هم كلاسي اش از رفتار هاي او به ستوه آمده بودند و به رفتار او اعتراض داشتند. تا اينكه تصميم گرفتم مشكل اخلاقي و انضباطي او را بر طرف نمايم.

با توجه به شواهدی که داشته ام مسئله مورد نظرم که مشکل اخلاقی و انضباطی نگين است به قرار زیر می باشد

در روزهای آغازین سال تحصیلی متوجه برخی بی انضباطی و بی انگیزگی هایی از جانب يكي از دانش آموزان به نام نگين شدم به حدی که این مسئله نوعی گریز و بیزاری از او به من القا کرد. اما بعد از دو سه جلسه متوجه شدم که او کمی آرامتر و متمایل تر به کلاس شده و به این نتیجه رسیدم که می توان از در دوستی با او وارد شد و براي اين كار چند بار از خطاهايش  چشم پوشی کردم و اگرچه شاید این کار من از نظر وجداني  جالب و صحیح نبود اما مرا در جلب اعتماد و دوستی بیشتر با او یاری و او را آرام تر کرد و متوجه شدم با مصالحت و دوستی می توان تا حدی مسئله را حل کرد ولی چگونه؟

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با ناهنجاری رفتاری 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با ناهنجاری رفتاری 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  ناهنجاری رفتاری 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با ناهنجاری رفتاری 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  ناهنجاری رفتاری 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با ناهنجاری رفتاری 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با ناهنجاری رفتاری 

نتیجه گیری در رابطه با ناهنجاری رفتاری

پیشنهادات در رابطه با ناهنجاری رفتاری

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با ناهنجاری رفتاری 

برای دانلود اقدام پژوهی بی انضباطی و دریافت اقدام پژوهی معاون پرورشی از لینک خرید استفاده نمایید.