اقدام پژوهی برای معلمان ورزش با موضوع چگونه توانستم دانش آموزانم را به درس ورزش و انجام فعاليت هاي ورزشي ترغيب نمايم

اقدام پژوهی برای معلمان ورزش

اقدام پژوهی برای معلمان ورزش با موضوع چگونه توانستم دانش آموزانم را به درس ورزش و انجام فعاليت هاي ورزشي ترغيب نمايم در قالب ورد و قابل ویرایش

اقدام پژوهی برای معلمان ورزش با موضوع چگونه توانستم دانش آموزانم را به درس ورزش و انجام فعاليت هاي ورزشي ترغيب نمايم

معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی معلم ورزش  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

گرچه ورزش مدارس در مقايسه با ديگر برنامه‌هاي آموزش و پرورش در كارنامه سه دهه انقلاب از حركت آهسته‌اي برخوردار بوده و در مسير 30 ساله خود جاهايي را ايستاده و با كمترين نوآوري در اين مسير دانش‌آموزان را فارغ‌التحصيل و وارد جامعه كرده اما مديران و مسوولان ارشد ورزش دانش‌آموزي آنقدر هم بي‌تفاوت نبوده و در طول اين سال‌ها طرح‌هايي را ارائه دادند و به تصويب رساندند كه شايد خيلي محسوس نبودند، حال اينكه چه مقدار از آنها به مرحله اجرا درآمده يا در نيمه راه رها شدند، بحثي جداست اما اين مطلب نشان دهنده اين موضوع است كه مسوولان امور آموزش و پرورش اهميت ورزش مدارس و حساس بودن اين حوزه را به خوبي درك كرده‌اند، طرح‌هايي چون طرح بهسا، طرح آشنا يا تشكيل معاونت‌هاي تربيت بدني و تندرستي و ايجاد پست قائم مقامي كه به تازگي در سيستم آموزش و پرورش تعريف شده، نگاه‌هاي مثبتي است كه در ورزش دانش‌آموزي وجود داشته. به طور حتم با تخصيص اعتبارات كافي و تجهيز مدارس و توسعه آنها، از دل 14 ميليون دانش‌آموز، استعدادهايي شكوفا و به تيم‌هاي ملي معرفي خواهند شد كه علاوه بر ايجاد سلامت جسمي و روحي در بين اين رده‌هاي سني حساس، فرصت مناسبي براي پشتوانه‌سازي در ورزش حرفه‌اي مي‌شود.

تیترهایی که در این اقدام پژوهی برای معلمان ورزش وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  فعالیت ورزشی

پیشگفتار در رابطه با  فعالیت ورزشی 

مقدمه  موضوع در رابطه با فعالیت ورزشی 

شناسایی مسئله در رابطه با  فعالیت ورزشی 

توصیف وضع موجود

اينجانب …………………….. پس از چند جلسه كه در اين مدرسه مشغول شدم متوجه شدم كه دانش‌آموزان اين مدرسه به درس ورزش علاقه‌ای نشان نمی‌دهند و حرکات ورزشي را بسیار كند انجام می‌دهند. و بیشتر والدین از هر معلمی وضعیت درسی فرزند خود را جویا می شوند به جز معلم ورزش!

ورزش و زنگ ورزش در مدارس، زمینه هایی ابتدایی برای شناسایی استعدادهایی است که می توانند در آینده یکی از ملی پوشان و مدال آوران ورزش ایران در رشته و عرصه ای مختلف باشند. البته اگر معلم ورزش از شیوه های استعدادیابی آگاه باشد.

 گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  فعالیت ورزشی 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با فعالیت ورزشی 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  فعالیت ورزشی 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با فعالیت ورزشی 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  فعالیت ورزشی 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با فعالیت ورزشی 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با فعالیت ورزشی 

نتیجه گیری در رابطه با فعالیت ورزشی

پیشنهادات در رابطه با فعالیت ورزشی

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با فعالیت ورزشی 

برای دانلود اقدام پژوهی برای معلمان ورزش و دریافت اقدام پژوهی دبیر ورزش از لینک خرید استفاده نمایید.