اقدام پژوهی برای معلمان دبستان با موضوع چگونه توانستم اهمیت کار گروهی را در کلاسم نهادینه کنم

اقدام پژوهی برای معلمان دبستان

اقدام پژوهی کار گروهی

اقدام پژوهی برای معلمان دبستان با موضوع چگونه توانستم اهمیت کار گروهی را در کلاسم نهادینه کنم

معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی معلم ابتدایی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

اگر معلم بتواند غیراز آنکه مسائل آموزشی را می‌آموزد، مشفقانه و مشتاقانه در صلاح و اصلاح رفتار و تربیت فراگیران بکوشد، با آنان نه از روی مقررات خشک آموزشی بلکه از روی احساس و عاطفة متعادل رفتار کند، موقعیت آنان را درک کند، خشک و عبوس و با اخم و ترشرویی برخورد نکند، حرمت و جایگاه آنان را پاس دارد و با آنان در تعامل و تفاهم باشد، کلاس درس، کلاس خوشایند و پرجاذبه خواهد شد و فراگیران برای حضور در چنین کلاسی اشتیاق نشان خواهند داد.

معلمی می‌تواند جذابیت کلاس را فراهم آورد که از نظر علمی توانا و مسلط باشد. در واقع اصلی‌ترین وظیفه  آموزشی معلم یاد دادن و آموختن است و معلمی که از نظر علمی تواناتر باشد، بهتر می‌تواند این وظیفه را به انجام رساند. حال اگر وظیفة آموزشی معلم با کم‌آگاهی او به خوبی انجام نگیرد و کلاس درس او سطح مناسبی از اندیشه و دانایی را نداشته باشد، ممکن است فراگیران نسبت به حضور در چنین کلاسی احساس تردید کنند و به این نتیجه برسند که خودشان با مطالعة کتاب می‌توانند به همین سطح از آموزش که معلم آن را عهده‌دار شده است، دست یابند.

تیترهایی که در این اقدام پژوهی برای معلمان دبستان وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  پژوهش

پیشگفتار در رابطه با  پژوهش 

مقدمه  موضوع در رابطه با پژوهش 

شناسایی مسئله در رابطه با  پژوهش 

توصیف وضع موجود

اینجانب ….. آموزگار  پایه ……… آموزشگاه …… شهرستان …. مدت ….. سال است که در آموزش و پرورش در حال خدمت می باشم .و هم اکنون در آموزشگاه …. در سمت آموزگار پایه ……… تدریس می کنم. مساله ای که بنده با آن مواجه شدم وباعث شد که تغییراتی در کلاسم ایجاد کنم هر ساله در پایان هر دو نیم سال (اول ودوم ) از دانش آموزان می خواهم که نقطه نظرات خود را در قالب نظرا ت ، انتقادات و پیشنهادات  در مورد روش تدریس بنده ارائه دهند پس از جمع آوری به این نتیجه رسیدم که دانش آموزانم به درس     کمتر توجه نشان می دهند  ونمره ارزشیابی های مستمر آنان در این درس کمتر است و در فعالیت های گروهی شرکت نمی کنند .به همین دلیل تصمیم گرفتم پژوهشی در این زمینه  انجام دهم.

 گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  پژوهش 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با پژوهش 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  پژوهش 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با پژوهش 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  پژوهش 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با پژوهش 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با پژوهش 

نتیجه گیری در رابطه با پژوهش

پیشنهادات در رابطه با پژوهش

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با پژوهش 

برای دانلود اقدام پژوهی برای معلمان دبستان و دریافت اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.