اقدام پژوهی برای مدیران مدرسه با موضوع چگونه توانستم در سمت نماینده معلمان با ایجاد روحیه همدلی و همکاری موجب تعامل بیشتر همکاران شوم

اقدام پژوهی برای مدیران مدرسه

اقدام پژوهی برای مدیران مدرسه با موضوع چگونه توانستم در سمت نماینده معلمان با ایجاد روحیه همدلی و همکاری موجب تعامل بیشتر همکاران شوم در قالب ورد

اقدام پژوهی برای مدیران مدرسه با موضوع چگونه توانستم در سمت نماینده معلمان با ایجاد روحیه همدلی و همکاری موجب تعامل بیشتر همکاران شوم

معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی مدیران   را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

ارتباط و تعامل زير بسترهايى دارند كه در رابطه بروز و ظهور مى كنند و در سنت و سيره معصومين عليهم السلام موكدا قهر بودن و عدم ارتباط و تعامل نهى شده است.ما در زندگى روزمره ارتباطات گوناگونى داريم، ارتباط با خودمان، محيطمان و طبيعت. كسى كه نتواند با خود، محيط و طبيعت سازگارى خوبى داشته باشد فرد سالمى نيست. حضرت على «ع» خطاب به كارگزاران مى فرمايد: «انعطاف پذير و انتقادپذير باشيد، انتقامجو، عيب جو و بهانه گير نباشيد. با آرامش و احترام به حرف ديگران گوش كنيد، حرف ديگران را قطع نكنيد و امين و رازدار باشيد.» همه معصومين «ع» با بيان هاى مختلف به تاكيد ارتباط و تعامل اشاره فرمودند كه به طور مثال احترام و تكريم، احساس همدلى، اخلاق تشكر و قدردانى، خوش بينى، فضايل اخلاقى، دين دارى، صداقت، محبت و مهربانى، كارگشا بودن، تحمل و صبر و مدارا، رعايت حقوق ديگران، اميدوارى، شنونده خوب بودن و بسيارى ديگر حكايت از مهارت ها و ايجاد ارتباط در زندگى بشر دارند

تیترهایی که در این اقدام پژوهی برای مدیران مدرسه وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  همدلی

پیشگفتار در رابطه با  همدلی 

مقدمه  موضوع در رابطه با همدلی 

شناسایی مسئله در رابطه با  همدلی 

توصیف وضع موجود

اینجانب ….. مدت …سال است که در آموزش و پرورش در حال خدمت می باشم. و هم اکنون در آموزشگاه…. . شهرستان .. می باشم .بنده در سال تحصیلی اخیر تصمیم گرفتم  در شورای معلمان از طریق تعامل سازنده با همکاران و دانش آموزان در آموزشگاه به بهبود روابط انسانی حاکم بر مدرسه ام بپردازم.

مگر نه اين است كه دربين نيروهاي آموزش و پرورش، مدیران و نمایندگان شورا  بايد جلودار اين قافله باشند، كساني كه با بردن نامشان بايد ياد خوبي، صفا، صداقت و تمامي فضايل اخلاقي افتاد؟اما بايد پرسيد آيا اينگونه است؟آيا اگر پرس و جويي از دانش آموزان و همکاران شود كه وقتي نام شورای مدرسه  را مي بريد به ياد چه مي افتيد؟آيا ياد شخصي كه گاهي اوقات تنها امر و نهي مي كند به اصطلاح «نق» مي زند، كاري كه نوجوان و جوانان از آن متنفرند يا خداي ناكرده به ياد كلماتي همچون بيكاري، پا بر روي پاگذاشتن، چرت زدن، بي انگيزگي و تداعي گر شخصي است كه از قافله علم چند صد كيلومتري عقب است و تنها هنرش چسباندن چند تراكت بر روي تابلوي آموزشگاه است و يا در حال تهيه گزارشي از فعاليت و مراسمي كه يا انجامش نداده است يا در صورت انجام هدف صرف ارائه يك گزارش بوده است.

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  همدلی 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با همدلی 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  همدلی 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با همدلی 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  همدلی 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با همدلی 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با همدلی 

نتیجه گیری در رابطه با همدلی

پیشنهادات در رابطه با همدلی

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با همدلی 

برای دانلود اقدام پژوهی برای مدیران مدرسه و دریافت اقدام پژوهی آموزگاران ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.