اقدام پژوهی املا کلاس اول دبستان با موضوع چگونه می توانم صدا کشی را در درس املای دانش آموزانم در کلاس اول تقویت کنم

اقدام پژوهی املا کلاس اول دبستان

اقدام پژوهی املا کلاس اول دبستان با موضوع چگونه می توانم صدا کشی را در درس املای دانش آموزانم در کلاس اول تقویت کنم در قالب ورد

اقدام پژوهی املا کلاس اول دبستان با موضوع چگونه می توانم صدا کشی را در درس املای دانش آموزانم در کلاس اول تقویت کنم

معلمان پژوهنــــــــــــــــده تخصصی ترین گروه موجود در اینترنت مقاله های اقدام پژوهی خود را به بهترین شکل ممکن ارائه می دهد.در این مورد هم دانلود اقدام  پژوهی معلم ابتدایی  را تایید و همه محتویات آن را بر مبنای آخرین بخشنامه های آموزش و پرورش می داند.

همانطور که می دانید درباره اقدام پژوهی باید به مطالب مهمی توجه نماییم به این موضوع دقت بفرمایید :

از آنجایی که دیکته یکی از مهمترین مواد درسی دانش آموزان محسوب می شود. که آن نیز به علت مهم بودن مهارت های نوشتاری است، شاید بتوان دلیل این امر را در عینی بودن مهارتهای نوشتاری دانست که امکان تحلیل مشکلات کودک را فراهم می سازد. با توجه به اهمیت موضوع سعی کردم دقت و تعمق بیشتری در درس املاء دانش آموزان داشته باشم. بنابراین مشکل این دانش آموز فکرم را خیلی مشغول کرده است. از آنجایی که وظیفه شغلیم ایجاب می کرد سعی کردم برای حل این مشکل راه حلهایی پیدا کنم تا شاید بتوان با به کار گرفتن این شیوه ها به کودکانی که به علت ضعف در دیکته به آنها برچسب کم ذهنی ، تنبلی ، حواس پرتی ، عقب مانده زده می شود کمک کرد.   املاء کلمه ای عربی و دارای معانی گوناگون از قبیل :پر کردن ،بر سر جمع سخن گفتن و تقریر است . دیکته کلمه ای است فرانسوی به معنای مطلبی که کسی املاء کند و دیگری بنویسد

تیترهایی که در این اقدام پژوهی املا کلاس اول دبستان وجود دارد شامل موارد زیر است:

عنوان مطلب در رابطه با  صداکشی

پیشگفتار در رابطه با  صداکشی 

مقدمه  موضوع در رابطه با صداکشی 

شناسایی مسئله در رابطه با  صداکشی 

توصیف وضع موجود

اينجانب  ………… مدت ………….. سال است که در آموزش و پرورش در حال تدریس می باشم و هم اکنون نیز در آموزشگاه ……………..شهرستان نهاوند مشغول تدريس در پايه اول هستم. خوب نوشتن و صحیح نوشتن یک توانایی ایست که ما به عنوان معلمان   شکوفا کردن این توانایی ها را عهده دار هستیم.در ماه مهر وقتي درس را تدريس مي كردم و با دانش آموزان در کلاس املا كار مي كردم تمام سعي من بر اين بود تا دانش آموزانم مشكلي در نوشتن نداشته باشند. زيرا هر معلّمي آرزو دارد كه دانش آموزانش درس هاي او را بهتر و آسان تر ياد بگيرند و گفته هايش در اعماق وجود دانش آموزان نفوذ كند.در این بين تعداد یا زدانش آموزان در صدا کشی کلمات ئ نوشتن املا سطح با دانش آموزان ديگر نبودند با تشویق وراهنمایی به درس های کلاس توجّه نمی کردند . اضطرا ب فراوانی در نوشتن املا داشتند .برای انجام فعالیت های نوشتنی از خود علاقه ای نشان نمی داد ندو زود خسته می شدند. درکلاس آرام و قرار نداشتند  بنابراین باخود اندیشیدم چگونه می توانم آنها به درس املاء علاقه مند سازم و مهارت صدا کشی را در آنها تقویت کنم؟

گردآوری اطلاعات (شواهد ۱) در رابطه با  صداکشی 

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها در رابطه با صداکشی 

انتخاب راه جدید موقتی دررابطه با  صداکشی 

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن در رابطه با صداکشی 

گردآوری اطلاعات (شواهد ۲) در رابطه با  صداکشی 

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید در رابطه با صداکشی 

تجدید نظر و دادن گزارش نهایی در رابطه با صداکشی 

نتیجه گیری در رابطه با صداکشی

پیشنهادات در رابطه با صداکشی

منابع و ماخذ مورد استفاده در رابطه با صداکشی 

برای دانلود اقدام پژوهی املا کلاس اول دبستان و دریافت اقدام پژوهی آموزگار ابتدایی از لینک خرید استفاده نمایید.