ابتکارات فردی و حرفه ای پنجم ابتدایی راهکارهای اثربخشی پرسش شفاهی درس مطالعات اجتماعی

ابتکارات فردی و حرفه ای پنجم ابتدایی

ابتکارات فردی و حرفه ای پنجم ابتدایی  در راستای راهکارهای اثربخشی پرسش شفاهی درس مطالعات اجتماعی برای دانش آموزان مناسب برای ارائه معلم پنجم به عنوان ابتکارت فردی و حرفه ای

ابتکارات فردی و حرفه ای پنجم ابتدایی  بسیار جالب و تکمیل در فرمت ورد و با قابلیت ویرایش در 36 صفحه بوسیله تیم تخصصی معلمان پژوهنــــــــــــــــده تنظیم شده است و کاربردی ، بدیع و قابل تعمیم است و موارد مورد نیاز با ابتکارات فردی و حرفه ای و تجربیات منطبق با آیین نامه ها (ارزشیابی های آغازین ، تکوینی و پایانی است ) در آن رعایت شده است. مطلب فوق در واقع تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی و تجربیات برتر تدریس معلم پنجم منطبق با آیین نامه ها است. .آنچه در  ابتکارات فردی و حرفه ای پنجم ابتدایی   وجود دارد :

موضوع ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون راهکارهای اثربخشی پرسش شفاهی درس مطالعات اجتماعی

پیشگفتار ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون راهکارهای اثربخشی پرسش شفاهی درس مطالعات اجتماعی

شناسایی مسئله و وضع فعلی پیرامون راهکارهای اثربخشی پرسش شفاهی درس مطالعات اجتماعی

گرد آوری و تجزیه و تحلیل داده های ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون راهکارهای اثربخشی پرسش شفاهی درس مطالعات اجتماعی

بیان مشکل در ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون راهکارهای اثربخشی پرسش شفاهی درس مطالعات اجتماعی

ابتکارات فردی و حرفه ای استفاده شده و خصوصیات آن پیرامون راهکارهای اثربخشی پرسش شفاهی درس مطالعات اجتماعی

شیوه اجرایی و نتیجه های حاصل شده پیرامون راهکارهای اثربخشی پرسش شفاهی درس مطالعات اجتماعی

پیشنهاد های کاربردی پیرامون راهکارهای اثربخشی پرسش شفاهی درس مطالعات اجتماعی

نتایج بدست آمده پیرامون راهکارهای اثربخشی پرسش شفاهی درس مطالعات اجتماعی

بیان راهکار پیرامون راهکارهای اثربخشی پرسش شفاهی درس مطالعات اجتماعی

فهست منابع مود استفاده پیرامون راهکارهای اثربخشی پرسش شفاهی درس مطالعات اجتماعی

راه حل هایی که در ابتکارات فردی و حرفه ای پنجم ابتدایی   از آنها استفاده نمودیم :

احساس من این است که برای شاگردان فهمیدن ارزش مشارکت کلامی در یادگیری بسیار مهم است . مشارکت در فرآیند جذب اطلاعات از محرک های نوشتاری یا کلامی ، تحلیل و تلفیق مطالب ، شکل دهی فرضیه و سپس نظم بخشیدن به افکار در قالب زبانی روشن همگی در شاگردان حس مالکیت برآن مفهوم یا موضوع را ایجاد می کند و آنها را کاملا به روند یادگیری ملتزم می کند . اگر این فرآیند پیش نیاید ، شاگرد به آسانی از فرآیند یادگیری منفک خواهد شد  و مفاهیم یا اطلاعات را کمتر به ذهن خواهد سپرد و در نتیجه حس مالکیت مطالب درس در وی ایجاد نخواهد شد . معلمین باید منطق و اهمیت مشارکت در دروس را در همان جلسات اولیه برای شاگردان تبیین کنند . البته باید فرآیند مذکور را به زبانی گفت که برای شاگردان قابل فهم باشد . من برای توضیح این فرآیند از نمودار شماره ? استفاده می کنم .

برای دریافت ابتکارات فردی و حرفه ای پنجم ابتدایی  از این بخش اقدام کنید.