ابتکارات فردی و حرفه ای آموزگار چهارم ابتدایی رفع مشکل یادگیری مبحث کسرها و مفاهیم آن برای دانش آموزانم
ابتکارات فردی و حرفه ای آموزگار چهارم ابتدایی در راستای رفع مشکل یادگیری مبحث کسرها و مفاهیم آن برای دانش آموزانم برای دانش آموزان مناسب برای ارائه معلم چهارم به عنوان ابتکارت فردی و حرفه ای
ابتکارات فردی و حرفه ای آموزگار چهارم ابتدایی بسیار جالب و تکمیل در فرمت ورد و با قابلیت ویرایش در 35 صفحه بوسیله تیم تخصصی معلمان پژوهنــــــــــــــــده تنظیم شده است و کاربردی ، بدیع و قابل تعمیم است و موارد مورد نیاز با ابتکارات فردی و حرفه ای و تجربیات منطبق با آیین نامه ها (ارزشیابی های آغازین ، تکوینی و پایانی است ) در آن رعایت شده است. مطلب فوق در واقع تجارب سنجش و ارزشیابی پیشرفت تحصیلی و تجربیات برتر تدریس معلم چهارم منطبق با آیین نامه ها است. .آنچه در ابتکارات فردی و حرفه ای آموزگار چهارم ابتدایی وجود دارد :
موضوع ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون رفع مشکل یادگیری مبحث کسرها و مفاهیم آن برای دانش آموزانم
پیشگفتار ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون رفع مشکل یادگیری مبحث کسرها و مفاهیم آن برای دانش آموزانم
شناسایی مسئله و وضع فعلی پیرامون رفع مشکل یادگیری مبحث کسرها و مفاهیم آن برای دانش آموزانم
گرد آوری و تجزیه و تحلیل داده های ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون رفع مشکل یادگیری مبحث کسرها
بیان مشکل در ابتکارات فردی و حرفه ای پیرامون رفع مشکل یادگیری مبحث کسرها و مفاهیم آن برای دانش آموزانم
ابتکارات فردی و حرفه ای استفاده شده و خصوصیات آن پیرامون رفع مشکل یادگیری مبحث کسرها و مفاهیم آن برای دانش آموزانم
شیوه اجرایی و نتیجه های حاصل شده پیرامون رفع مشکل یادگیری مبحث کسرها و مفاهیم آن برای دانش آموزانم
پیشنهاد های کاربردی پیرامون رفع مشکل یادگیری مبحث کسرها و مفاهیم آن برای دانش آموزانم
نتایج بدست آمده پیرامون رفع مشکل یادگیری مبحث کسرها و مفاهیم آن برای دانش آموزانم
بیان راهکار پیرامون رفع مشکل یادگیری مبحث کسرها و مفاهیم آن برای دانش آموزانم
فهست منابع مود استفاده پیرامون رفع مشکل یادگیری مبحث کسرها و مفاهیم آن برای دانش آموزانم
راه حل هایی که در ابتکارات فردی و حرفه ای آموزگار چهارم ابتدایی از آنها استفاده نمودیم :
براي آموزش مبحث كسرها ميتوانيم از يك قطعه كاغد رنگي مربع شكل استفاده كينم.
يك كاغذ را ابتدا از قسمت قطر تا ميزنيم و باز ميكنيم، دوباره از قطر ديگر تا ميزنيم و دوباره باز ميكنيم . براي بار سوم از طول تا ميزنيم و باز ميكنيم و سپس از طول ديگر تا ميزنيم و باز ميكنيم. در واقع مربع را طوري تا ميزنيم كه چهار محور تقارنش ديده شود. سپس طوري تا ميزنيم كه به شكل مربع كوچك درآيد.
دو طرف اين مربع را تا ميزنيم كه بصورت مثلث جمع شود و بازش ميكنيم و دولا ميكنيم، دوباره تا ميزنيم و باز ميكنيم كه به شكل چهار تا مثلث درآيد. ميتوانيم اين چهار مثلث را برگردانيم . مثلاً يكي از اين مثلثها را برگردانيم و از دانشآموز ميپرسيم چه قسمت از شكل رنگي است؟ او پاسخ ميدهد يك قسمت و باز سؤال ميكنيم چند تا مثلث داريم ؟ او پاسخ ميدهد ، 4 مثلث داريم.
برای دریافت ابتکارات فردی و حرفه ای آموزگار چهارم ابتدایی از این بخش اقدام کنید.