تماس با ما :

با عرض ادب و احترام

اتاق تعاون معلمان پژوهشگر یکی از سایت های زیر مجموعه معلمان پژوهنــــــــــــــــده میباشد که بصورت تخصصی اقدام به معرفی و انتشار نمونه فایل های اقدام پژوهی معلمان میکند.

برای تماس با ما می توانید از روشهای زیر اقدام کنید :


لطفا برای دریافت سریعتر پاسخ توجه بفرمایید.

در صورتی که هر گونه سوال و یا مشکل و سفارشی داشته باشید ما در خدمتتان هستیم. لطفا فقط با تلگرام یا واتس آپ تماس بگیرید.

تماس با پشتیبانی آنلاین دانلود فایل های فرهنگیان و معلمان

راهنمای دانلود از تعاونی معلم پژوهنده

روند خرید و دانلود فایل از تعاونی معلم پژوهنده خیلی ساده است . کاربرانی که قصد خرید دارند یا خرید کرده اند توجه داشته باشند.
برای شروع فرایند دکمه خرید و دانلود را زده و به صفحه بعد رفته . در صفحه بعد اطلاعات شخصی مانند نام و ایمیل را در کادر های مشخص شده ثبت کرده و دکمه نهایی کردن خرید را بزنید .
به صفحه پرداخت اینترنتی هدایت میشوید.
بعد از تکمیل پرداخت صفحه را نبندید . چند ثانیه ای منتظر بمانید تا به صفحه دانلود منتقل شوید. در صفحه دانلود لیست موارد دانلودی به ترتیب در پایین صفحه سمت چپ مشخص هستند . تک تک روی همه آیتم ها کلیک و فایل ها را دریافت کنید.
اگر متوجه نشدید و صفحه دانلود را بستید . به ایمیلتان مراجعه نمایید . یک نسخه بصورت اتوماتیک از فاکتور خرید و لینک های دانلود به ایمیلتان ارسال میشود .
اگر به ایمیلتان دسترسی ندارید در این صورت باید به پشتیبانی سایت تعاونی معلم پژوهنده  در تلگرام یا واتس آپ پیام بدهید. و فایلتان را دریافت نمایید.
در موارد معدودی هم ممکن است پول از حساب شما کسر شود ولی تراکنش کامل نشده باشد . در این صورت هم باید با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.
تماس با پشتیبانی آنلاین دانلود فایل های فرهنگیان و معلمانپشتیبانی ۲۴ ساعته و پاسخ به سوالات :  https://t.me/MIR_A_MIR

کانال تلگرام : https://t.me/farhangianepars

ایمیل : miramir20@gmail.com
لطفا برای پشتیبانی دقیق و هماهنگ از طریق تلگرام اقدام نمایید.